کد مطلب: ۲۸۵۲۵۱

وضعیت صنعت هوایی توسط وزارت راه و مجلس بررسی می‌شود

وضعیت صنعت هوایی توسط وزارت راه و مجلس بررسی می‌شود

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی وضعیت صنعت هوایی کشور همزمان با آغاز دور جدید تحریم‌ها خبر داد.

سید احسن علوی، با اشاره به دستور کار امروز سه‌شنبه (16 مرداد) کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس میهمان وزارت راه و شهرسازی خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی وضعیت صنعت هوایی کشور همزمان با آغاز دور جدید تحریم‌ها مهم ترین دستور کار این جلسه خواهد بود، افزود: سایر حوزه‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی پس از تحریم‌ها نیز مورد بررسی واقع می‌شود.

وی با اشاره به تحویل 5 ای تی آر جدید به ایران، تصریح کرد: باید ببینیم که برنامه وزارت راه و شهرسازی برای دور جدید تحریم‌ها در حوزه صنعت هوایی و نوسازی آن چیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه با ورود 5 ای تی آر جدید نوسازی ناوگان هوایی کشور ممکن نیست، گفت: باید با برنامه مداری صحیح صنعت هوایی کشور را به سمت رشد و پیشرفت هدایت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در حال حاضر تامین قطعات بسیاری از هواپیماها از هواپیمای دیگر صورت می‌گیرد از این رو لازم است تدبیری اتخاذ شود که به علت نبود قطعه هواپیمایی زمین‌گیر نشود.

منبع:‌ خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.