کد مطلب: ۵۳۹۴۶۷

وعده یارانه ۳ میلیون تومانی یک داوطلب/ ظریف می‌آید؟

وعده یارانه ۳ میلیون تومانی یک داوطلب/ ظریف می‌آید؟

برخی کاربران فضای مجازی مدعی شده‌اند که وزیر امور خارجه قاطعانه اعلام کرده است کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود. از سوی دیگر گروهی از داوطلبان، برنامه‌های خود را برای ریاست‌جمهوری اعلام کرده‌اند؛ از جمله پرداخت یارانه ۳ میلیون تومانی.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی کاربران فضای مجازی مدعی شده‌اند که محمدجواد ظریف اعلام کرده است کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود.

تسنیم به نقل از یکی از آنها مدعی شده است: خبر دیدار امروز ظهرِ ظریف ⁩با ⁧سیدمحمدخاتمی⁩ و ⁧سید حسن خمینی ⁩جهت اقناع وی برای پذیرش کاندیداتوری صحیح است؛ اما برخلاف برخی اخبار منتشره، اطلاع دقیق دارم که «ظریف» قاطعانه حضور در انتخابات را رد کرده است.

photo 2021 05 11 18 29 36

وعده یارانه ۳ میلیون تومانی

به گزارش ایلنا، زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پس از ثبت‌نام در انتخابات اعلام کرد: به هر فرد ماهانه سه میلیون تومان یارانه می‌دهم.

او افزود: ۵۰ درصد کابینه من را زنان و جوانان تشکیل خواهند داد.

دهقان: برای حل مشکل جوانان آمدم

به گزارش ایرنا، حسین دهقان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توییتی نوشت: ساعتی قبل همراه با همسرم در ستاد انتخابات کشور حاضر شدم و ثبت‌نام کردم. با درک رنج‌ها، مطالبات و خشم مردم و با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشتم و بعد از عنایت پروردگار، بعد از خدا به حمایت مردم عزیز چشم دوخته‌ام.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.