کد مطلب: ۳۷۶۰۴۰

وقفه معاملاتی ۳۹ نماد در بازار امروز سهام

وقفه معاملاتی 39 نماد در بازار امروز سهام

ملت 1 ، تپمپی، ثامان،دلقما و تایرا 1 از جمله 39 نمادهایی هستند که امروز ناظر بورس درباره وقفه معاملاتی آنها توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ناظر بورس امروز (تا ساعت حوالی 12 ظهر) درباره وقفه معاملاتی 39 نماد بورسی توضیحاتی را منتشر کرده است. توضیحات مدير عمليات بازار شركت بورس اوراق بهادار تهران درباره این نمادها این است که « به اطلاع می‌رساند این نماد معاملاتی با توجه به تغييرات بيش از 20 درصدی قيمت سهام، به مدت 60 دقيقه در وضعيت سفارش‌گيری قرار می‌گيرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد يافت. ضروری است سرمايه‌گذاران علاوه بر توجه به اين موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای كدال (codal.ir) و ساير عوامل موثر بر قيمت سهام را در تصميم‌گيری‌های خود لحاظ نمايند.»

تايرا1، دلقما1، ثامان1، تپمپی1 ، ملت1 و بورس1 از جمله این نمادها بودند که ناظر بورس درباره وقفه معاملاتی آنها توضیحی مشابه را منتشر کرده است.

از دیگر نمادهایی که دچار این وقفه شدند عبارتند از: دامين1، دسبحان1، شلعاب1، ولغدر1، مداران1، وپست1، بكام1، لسرما1، كاما1، تكنو1، قثابت1، سبهان1، خزرح1، دشيمي1، كفپارس1، خزر1، لابسا1، خفنر1، فسرب1، كالا1، كسعدی1، خمحركه1، بشهاب1، وايران1، تكالا1، اكالا1، خكمك1، فمراد1، خشرق1، ولملت1، خكار1، كاذر1، دانا1.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.