کد مطلب: ۶۱۷۸۴۰

ورق معاملات برگشت / پایان سرخی دیگر برای بورس

ورق معاملات برگشت / پایان سرخی دیگر برای بورس

در حالی که در میانه بازار سهام امروز شاخص کل با حدود ۳۰۰۰ واحد مثبت بود در ادامه روند منفی به خود گرفت و با ۴۲۷۰ واحد منفی به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که در میانه بازار سهام امروز شاخص کل با حدود ۳۰۰۰ واحد مثبت بود در ادامه روند منفی به خود گرفت و با ۴۲۷۰ واحد منفی به کار خود پایان داد. شاخص کل بورس در پایان بازار امروز با ۰٫۳۳ درصد منفی در کانال یک میلیون و ۳۰۶ واحد به کار خود پایان داد.

فملی، وبملت، فولاد و شفن بیشترین تاثیر منفی و خودرو بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل امروز را ثبت کردند.

برترین گروه‌های صنعتی امروز خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی بودند. بیشترین حجم معاملات مربوط به نمادهای خودرو، کمند و دارا یکم بود و بیشترین حجم معاملات نیز برای خودرو، خساپا و شسینا ثبت شد.

شاخص کل فرابورس با رشد ۱۷ واحدی در کانال ۱۷ هزار و ۸۷۵ واحد قرار گرفت. غصینو، فرابورس و شگویا بیشترین تاثیر مثبت و کگهر بیشترین تاثیر منفی در شاخص امروز را داشتند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این جا حرف منطق جواب نمی دهد فقط باید دلداری شان دهی تا بگویند به به و لایکت کنند تنها راه حل خارج شدن از ضرر در بورس معامله درست و اصولی است در هر کجای دنیا در اوج شاخص وارد بورس شوید ضرر می کنید.
    زیان امروزتان حاصل طمع گذشته بود چون بورس یک سالی سود خوبی داشت به خیال این که دلار هر روز بالا می رود و به بالای ۵۰ هزار تومان می رسد آن قدر صبر کردید و میانگین کم کردید و حد ضرر را رعایت نکردید تا به این روز افتادید.
    برگردید کامنت های یک سال خود را مرور کنید که می گفتید دلار بالای ۵۰ می رود تا دیگر کسی را به جزء خود مقصر ندانید.
    درست است که متضرر هستید و ضرر باعث ناراحتی می شود و هر حرف درستی چه از طرف کارشناس باشد و چه از طرف غیر کارشناس اگر به نفع تان نباشد هزار و یک بد و بیراه نصیبش می کنید ولی بدانید تا در بورس از روی منطق معامله گری نکنید حاصل کارتان ضرر اندر ضرر است.

  • ناشناس

    اون مسئولینی که مردم رو به این بازار فاسد کشوندن باید توسط قوه قضائیه محاکمه بشن

  • ناشناس

    چطور دلت میاد بگی به خاطر طمع هست که هموطنانت اینقدر تو ضرر هستند تو از کجا فهمیدی که مردم تو سود بودند ولی منتظر دلار ۵۰ هزار تومانی بودند و این باعث ضررشون شده من که به شخصه دلار ۵۰ هزارتومنی رو الان تو کامنت تو دیدم در ضمن ما نباید هر چه که تو ذهنمون هست به دیگران نسبت بدیم

    • ناشناس

      برادر محترم
      الان کامنت های شما را هر کس نگاه کند دیگر پایش را در بورس نمی گذارد حالا عده ای متاسفانه در اوج شاخص به هر دلیلی وارد شدند و ضرر کردند که نباید مادام العمر کامنت سم پاشی بگذارند.
      در حال حاضر بازار نسبت به مولفه های مثبت هم پاسخ نمی دهد واقعا اگر در بورس هستید چرا این قدر کامنت منفی می گذارید با این کارتان که اوضاع را بدتر می کنید و ضرر خودتان هم بیشتر می شود.
      سایت این امکان را فراهم آورده که اگر کسی راهکاری به ذهنش می رسد که شاید اوضاع را بهتر کند ارائه دهد.
      متاسفانه یک نظر مثبت در سایت دیده نمی شود، هیچ کس نمی آید کامنت بگذارد که مثلا به نظر من فلان سهم بنا به این دلایل در میان مدت سود می دهد یا … تا بقیه از نظرش استفاده کنند.

  • ناشناس

    دلار ۵۰ هزار تومانی!!!!!!!!!!!!!!!! ما که تا حالا نشنیده بودیم

  • عزراییل حقوقبها

    آدم با سواد بورسی مثل حضرتعالی باید منطقی ومستدل ومتقن حرف بزند . یعنی همه این عزیزان با تمام گرایشها وفکرها ببخشید بی س و ا د واشتباه میکنند وفقط خودتون أمیر السخن هستید؟کدوم سود؟کدوم طمع؟کدوم دلار 59 هزاری ؟ اصلا شما حواستون هست یا دارید در عالم خیالات وذهن دور از حقیقت سخن میگویید لطفا یک کمی انصاف ووجدان واندکی عدالت وذره ای انسانیت وآدمیت داشته باشید حتما فردی مسلمان ومقید ومعتقدی هستید مرحمت فرمایید تهمت وافترا نزنید بخداااا سهامداران به اتفاق همگی متضررند وهیچ سودی از دعوت وضیافت نا مبارک هم نبردند ( خلاص )

  • ناشناس

    تمام نمادها حداقل بزرگترین انها مثل شستا فولاد و…. ۵۰ درصدضرر هستن نمیدونم چرا شاخص واقعی نصف نشد؟

  • ناشناس

    حداقل در دولت قبل مسولان متخصصی بود و در زمان ریزش شدید هزار کار میکردند ولی الان راحت جیب ما را خالی میکنند و فقط حرف میزنند این هم از اعتماد به دولت بدون تخصص

  • ناشناس

    مردم رادعوت نکنید پارسال امدم دوتا ازخدابیخبر بحساب نماز خوان بودن مارادعوت به این بورس لعنتی اوردن بدبخت شدیم زمین ماشین پسنداز همه دراین بو رس ازبین رفت زمین ماشین ۵برابرشدن ولی پول ما یک سوم وبی ارزش گوش بحرف مسولان وکسانی شمارادعوت می کنند ندهید اگه خوبه برادر مادر خواهر پدرعمو اقوامشان بیاد

  • ناشناس

    وقتی رئیس سازمان بورس که باید حامی سهام دار باشه ، اون جور از سهام دارا میگه ، دیگه از بقیه چه انتظاری میره .

  • ناشناس

    ببینید دوستان مطلبی که همه مون باید بهش اعتقاد پیدا کنیم این هست که هیچ کس به فکری دیگری نیست ما خودمون باید به فکر خودمون باشیم من خودم چندین سهم دارم تو پرتفوم که یکی از سهامم فولاد هست و اولین بار بدون دانش و با راهنمایی دیگران تو قله یعنی قیمت ۲۶۷۰ خرید کردم ببینید الان این سهم حول ۱۰۰۰ تومن هست یعنی من ۵۰میلیون یک سال و نیم قبل بدون دانش سهم فولاد خریدم و به مرور زمان ۵۰ درصد رفتم تو ضرر و پولم نصف شد و فقط منتظر بودم که قیمت سهام برگرده به قیمت قبل و من سهمم رو بفروشم که هرگز این اتفاق نیفتاد …خودم تصمیم گرفتم که معامله در بورس رو یاد بگیرم شب و روز مطالعه کردم و الان ضررم رو جبران کردم..خلاصه مطلب اینکه ما در هر سهم باید نکات کلیدی مثل نقاط حمایت و مقاومت و حد ضرر و سود رو یاد بگیریم وخیلی نکات دیگه…و خرید و فروش کنیم تا ضررمون کم بشه و به سود برسیم انشاءالله که همگی دوستان موفق و سلامت باشید