کد مطلب: ۵۶۳۸۶۰

پرداخت ارزی آنلاین فوری و ۲۴ ساعته با پی پال در بیست پیمنت، مرزها و محدودیت‌ها را درهم می‌شکند

پرداخت ارزی آنلاین فوری و ۲۴ ساعته با پی پال در بیست پیمنت، مرزها و محدودیت‌ها را درهم می‌شکند

پرداخت ارزی به صورت آنلاین در اسرع وقت و به صورت ۲۴ ساعته یکی از دغدغه‌هایی است که ایرانیان به خاطر وجود تحریم‌های بانکی، برای حواله جات ارزی، کسب درآمد ارزی، استفاده از ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های بانکی و واریزهای بین‌المللی با آن روبرو هستند و بیست پیمنت با ارائه خدمات حساب پی پال، این دغدغه را رفع نموده است.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش بیست پیمنت به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست**

پرداخت ارزی با پی پال به صورت آنلاین و ایمن، در سامانه های پرداخت بین المللی امکان پذیر است.

برای استفاده از پی پال جهت پرداخت ارزی ، باید یک حساب کاربری پی پال، داشته باشید و بیست پیمنت، در میان خدمات خود در تسریع و ایمن‌سازی نقل و انتقالات پول و پرداخت ارزی از طریق اینترنت، برای شارژ و استفاده از این حساب آنلاین پرداخت ارزی ، امکانات ویژه‌ای را برای کاربران فراهم آورده است.

تنها با استفاده از شماره تلفن یا ایمیل، از حساب نقدی پی پال خود، به راحتی عملیات انتقال پول و نقدینگی و پرداخت ارزی را ورای مرزها، بدون محدودیت در اسرع وقت، مدیریت کرده و انجام دهید.

پرداخت ارزی با حساب پی پال در بیست پیمنت

اینجا در بیست پیمنت، بدون نگرانی و فوت وقت، عملیات نقدی و پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

در امکانات ویژه‌ای که بیست پیمنت برای امنیت و سهولت پرداخت ارزی کاربران ایرانی، تدارک دیده است، عملیاتی همچون، نقد کردن درآمد ارزی از پی پال، شارژ حساب پی پال، پرداخت ارزی با حساب پی پال، خریدهای آنلاین از سراسر جهان، انجام عملیات واریزی برای انواع ثبت نام‌های برون مرزی از داخل ایران و … انجام می‌شود.

2wedf 1

شکل ۱: پرداخت ارزی با حساب پی پال از داخل ایران

بیست پینت بهترین سایت پرداخت ارزی ایرانی

بیست پیمنت یک پایگاه آنلاین است که کلیه خدمات ارزی ایرانی را برای واریزهای بین‌المللی، از طریق اپلیکیشن‌های معتبر و حساب کاربری تحت کمپانی‌های بین‌المللی، پرداخت ارزی آنلاین از جمله پی پال، مستر کارت، پرفکت مانی، حواله جات ارزی با پی پل و … انجام می‌دهد و علاوه بر ارائه خدمات پرداختی، در مورد انواع روش‌های امن انتقال ارز ، به‌روزترین مطالب آموزشی را طبق جدیدترین متد و با زبانی ساده برای تمام اقشار، توضیح می‌دهد.

بیست پیمنت، پشتیبان آنلاین بیست و چهار ساعته پرداخت ارزی شما است.

یکی از روش‌های پرداخت ارزی ، استفاده از سیستم پی پال است که به صورت اپلیکیشن های قابل نصب بر روی اندروید و IOS یک کیف پول همراه و آنلاین را برای شما فراهم می‌کند.

حساب پی پال چیست؟

  • آیا می‌دانید، پی پال چیست و چگونه می‌توان از آن برای پرداخت ارزی ، استفاده کرد؟

پی پال ، یک کمپانی بین‌المللی آمریکایی الاصل است که در اغلب کشورها نمایندگی رسمی داشته و از حواله جات نقدینگی پشتیبانی کرده و سیستم پرداخت‌های آنلاین را مدیریت می‌کند.

پی پال، یکی از معتبرترین درگاه‌های پرداخت ارزی در سراسر جهان است. اما به دلیل تحریم‌ها، IPهای ایرانی امکان استفاده از خدمات سایت پی پال را ندارند و ایرانیان تنها با نصب اپلیکیشن پی پال، نمی‌توانند راسا و شخصا از حساب پی پال، بهره برند.

  • اما جای نگرانی نیست!

بیست پیمنت، توضیحات شفافی در مورد چگونگی کار با پی پال را برای ایرانیان مقیم کشور، ارائه داده است.

شما هنگام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری پی پال در سایت پی پال، باید مشخصات فردی و آدرس محل سکونت و … را وارد نمایید و مسلما علاوه بر آی پی، هر یک از این مشخصات به داخل ایران مربوط شود، حساب کاربری شما از طرف سامانه پی پال مسدود خواهد شد، پس برای فعال کردن حساب پی پال، شما نیاز به یک واسطه امن دارید و بیست پیمنت، درگاه معتبر و مجاز برای فعال کردن یا شارژ حساب پی پل شما است.

حساب پی پال هم از طریق پرداخت پول و خرید اعتبار و هم از طریق انتقال و کسب درآمد از سایت ها فریلنسری، شارژ می‌گردد.

آیا می دانید مزیت‌های پی پال چیست؟ (آیا ایرانیان می‌توانند از پی پال استفاده کنند؟)

با وجود تحریم‌ها، چرا همچنان کاربران به استفاده از پی پال برای پرداخت ارزی ، تمایل دارند؟

سرعت بالا و امنیت بسیار حساب پی پال، دو دلیل محکم برای تمایل کاربران سراسر جهان جهت استفاده از این درگاه پرداخت ارزی است. ایرانیان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

پرداخت پی پال، در سراسر جهان که دچار تحریم نیستند، رایگان است؛ و در ایران با وجود تحریم‌ها، تنها با پرداخت هزینه اشتراک اندک، از طریق بیست پیمنت می‌توان از خدمات پی پال بهره برد و این مبالغ در مقایسه با دردسرها و هزینه‌های انتقال حواله آن هم با کلی محدودیت در پرداخت ارزی و زمان‌بر بودن پروسه واریز، کم از همان امکانات رایگان پی پال در سراسر دنیا ندارد.

نقد کردن درآمد ارزی توسط بیست پیمنت در هر ساعتی از شبانه روز

یکی از کاربردهای حساب پی پال، برای نقد کردن درآمد ارزی است، همان طور که پیش‌تر اشاره گردید، پی پال یک سامانه دو طرفه برای تبدیل نقدینگی به ارز آنلاین و تبدیل نقدینگی آنلاین به ارز کلاسیک است.

3erfgh 1

شکل ۲: از سایت‌های فروشگاهی معتبر دنیا خرید کنید.

در ایران نیز، بیست پیمنت، این امکان را از طریق حساب پی پال برای کاربران فراهم کرده است تا ورای تحریم‌ها، از همین داخل ایران امکان همکاری و کسب درآمد از خارج مرزهای کشور را داشته و درآمد ارزی خود را هم به دلار یا سایر ارزهای معتبر جهانی و هم به صورت ارز دیجیتال، از راه درآمد اینترنتی از سایت‌های مختلف، با خیال راحت و در زمان کوتاه، به نقدینگی بدل کنند.

پرداخت تمام وقت سفارت‌های خارج جهت مهاجرت و تحصیل

  • می‌خواهید امور مهاجرتی خود را از طریق ثبت نام و ارسال مدارک و واریز برای سفارت‌های خارجی انجام دهید؟
  • قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید و مراحل اداری خود را در سفارت خارج از کشور پیگیری می‌کنید و دغدغه حواله نقدینگی برای واریزهای مبالغ مربوط به این امور را دارید؟

بیست پیمنت، تمام این خدمات را به صورت جداگانه و کامل در لیست امور خدماتی خود به طور آنلاین، ارائه می‌کند.

نگران اختلاف زمانی میان کشورها نباشید، خدمات بیست پیمنت، ۲۴ ساعته است و هرگز از پرداخت ارزی خود جا نمی‌مانید.

پرداخت‌های آزمون بین‌المللی، تافل و … به صورت آنلاین در اسرع وقت

یکی از مسائلی که برای ادامه تحصیل و اخذ مدرک در آزمون‌های بین‌المللی مانند تافل پیش روی ایرانیان به ویژه متقاضیان مهاجرت و دانشجویانی است که به دنبال پذیرش در دانشگاه‌های معتبر جهان هستند، پرداخت ارزی و واریز هزینه‌های ثبت نام آزمون‌ها است که باید در زمان مقرر انجام شود، اگر چنین مسائلی را پیش رو دارید و می‌خواهید در امنیت کامل و با سرعت و بدون پرداخت هزینه‌های گزاف، امور پرداختی خود را مدیریت کنید، بیست پیمنت را دنبال نمایید.

خرید ابزارهای ترید ارز دیجیتال مثل سایت تریدینگ ویو

یکی دیگر از خدمات پرداخت ارزی آنلاین از طریق درگاه الکترونیکی پی پال و بیست پیمنت، جهت خرید ابزارهای ارز دیجیتال است.

امروزه رمزارزها یا همان ارز دیجیتال مانند بیت کوین و تتر و اتریوم، از جمله روش‌های سرمایه‌گذاری، کسب درآمد، پرداخت پول و خرید و … است و روز به روز در جهان فراگیرتر می‌شود.

بیست پیمنت، برای پیش‌بینی درست و تحلیل منطقی و ارزیابی دقیق وضعیت بازار ارز دیجیتال در سراسر دنیا، ابزار معتبری مانند سایت تریدینگ ویو را به کاربران خود ارائه می‌کند.

بیست پیمنت یک پرداخت خوب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.