کد مطلب: ۱۷۷۳۱۹

پرداخت حقوق کارمندان به بیت کوین در ژاپن کلید می‌خورد

پرداخت حقوق کارمندان به بیت کوین در ژاپن کلید می‌خورد

قرار است از ماه فوریه سال آینده میلادی حقوق کارمندان ژاپنی به بیت کوین پرداخت شود.

شرکت «جی ام او اینترنت» ژاپن برای اولین بار در جهان پرداخت بخشی از حقوق کارمندان خود را به بیت کوین با هدف درک بهتر از این ارز مجازی در دستور کار خود قرار خواهد داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حوزه فعالیت این شرکت، ارائه خدمات به وب سایت‌های مرتبط با تجارت از قبیل فاینانس، تبلیغات آنلاین و زیرساخت‌های اینترنتی است.

قرار است از ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی شرکت «جی ام او اینترنت» پرداختی‌هایی را که تا ۱۰۰ هزار ین معادل ۸۹۰ دلار هستند را به صورت ماهانه به کارمندان خود در ژاپن به بیت کوین بپردازد.

سخنگوی این شرکت گفت: کارمندان «جی ام او اینترنت» در صورت تمایل می‌توانند حقوق خود را به بیت کوین دریافت کنند و امیدوار هستیم که سواد خود را از پول مجازی با استفاده از آن ارتقاء بخشیم.

سخنگوی «جی ام او اینترنت» در ادامه گفت: پیشنهاد پرداخت حقوق به بیت کوین به تقریبا ۴ هزار نفر از کارمندان این شرکت در ژاپن ارائه خواهد شد.

شرکت «جی ام او اینترنت» تجارت با بیت کوین و تعاملات تجاری را با این ارز دیجیتال از ماه می سال جاری میلادی شروع کرده است.

قیمت بیت کوین در هفته جاری میلادی به ۱۷ هزار دلار رسیده است؛ در حالی‌که قیمت آن در ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی کمتر از یکهزار دلار ثبت شده بود.

منبع: خبرگزاری فرانسه،

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.