کد مطلب: ۴۴۲۹۷۶

آغاز پرداخت یارانه نقدی به آمریکایی‌ها

آغاز پرداخت یارانه نقدی به آمریکایی‌ها

آمریکایی‌ها دریافت یارانه‌های نقدی خود، به عنوان بخشی از بسته تشویقی ۲ تریلیون دلاری کرونا که هفته گذشته توسط سنا تصویب شد، را آغاز کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی؛ آمریکایی‌ها دریافت یارانه‌های نقدی خود، به عنوان بخشی از بسته تشویقی ۲ تریلیون دلاری کرونا که هفته گذشته توسط سنا تصویب شد، را آغاز کرده‌اند. این بسته نجات عظیم برای کاهش تاثیرات منفی شیوع کرونا بر اقتصاد آمریکا ارائه شده است.

سرویس ذخایر داخلی آمریکا (آی‌آراس) امروز اولین یارانه‌های نقدی کرونای آمریکایی‌ها را به حساب بانکی آنها واریز کرد. آی‌آراس در توئیتر خود نوشت: ما می‌دانیم که بسیاری از افراد در مورد دریافت یارانه خود نگران هستند؛ ما به پرداخت هر چه سریع‌تر این یارانه‌ها ادامه می‌دهیم.

آمریکایی‌های متعددی در توئیتر خود پست کردند که کمک مالی خود را دریافت نموده‌اند.

افرادی که درآمد آنها در سال ۲۰۱۹ کمتر از ۷۵۰۰۰ دلار بوده است واجد شرایط دریافت یارانه نقدی ۱۲۰۰ دلاری هستند، همچنین زوج‌هایی که درآمد آنها روی هم کمتر از ۱۵۰ هزار دلار بوده است هم ۲۴۰۰ دلار دریافت خواهند کرد. به ازای هر کودک در خانواده ۵۰۰ دلار اضافه پرداخت می‌شود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امید

    قرار به ما هم بدن وقتی کرونا رفت ،تحریم ها رو برداشتن ، توی اقتصاد از آمریکا پیشی گرفتیم ، و….

  • ناشناس

    دردود بر دولت مردان این کشور برای ملت ومردم خودشون ارزش قاعلن . اینجا ما باید به دولت پول بدیم .

  • ناشناس

    ایران کشور ثروتمندیه،واقعا واسه مسئولین زشته مردمش اینطور بنالن،میگن قرنطینه شید،آخه توقرنطینه مگه مردم نبایدشکمشونو سیرکنن،؟ یه کسی که کارگره ازکجا بیاره،؟ ثروت کشورومیخورن مردمش هم باید بدبختی بکشن،خدا سزاشونو بده با این مدیریتشون…

  • ناشناس

    همینجور که ۴۵/۵۰۰یارانه ی ما برامون نسبت به مخارج زندگی خیلی ناچیز هست. ۱۲۰۰دلار هم واسه آمریکاییها بسیار ناچیزه. ارزش پول ها رو هم در نظر بگیرید. ۱۲درصد سود هم کسر شد شکر خدا. یک ملیون.در برابر یک ملیون. ولی باید بلاعوض باشه.چون کشور ما دخلش به این خورده خرجها میرسه.

  • ناشناس

    تلویزیون ایران و در کل رسانه‌ها ۲۴ ساعت مشکلات آمریکا رو نشون میدن و میگن مردم آمریکا بدبختن و دکترا و پرستارها تجهیزات پزشکی ندارن از کیسه زباله استفاده میکنن ما هم درازگوش میگیم انشا الله راسته

  • سارا

    ما کارگرا رو بگو با همچنین حقوق کمی باید زندگی کنیم ?

  • ناشناس

    چقدمادراین کشوربدبخت و بیچاره ایم اونا چه دلاری میگیرن ما چه حقوقی

  • صمد

    مسئولین ما1200 دلارنه فقط 100 دلاربدن خخخخ

  • ناشناس

    خوش بحالشون ??????????????

  • قاسم شیرزاد بازنشسته اتش نشانی

    بله دولت ما هم به خاطر ماه مبارک ۱میلیون وان هم با اقساد این کارهای این مسعولان در تاریخ ایران ثبت خواهد شد این هم زمان گذر است دیگر پشیمانی سودی ندارد باور کنید ۱میلیون یعنی ۱۰۰ هزار تومان یعنی در عرض یک هفته دوام ندارد وقتی گوشت ۱۲۰ هزار وبرنج کیلویی ۲۷ هزار وووو وووو ووو حتی سیب زمنی هم بخری فقط پیاز وسیب زمینی بخوری باز کم اوردی