خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۹۴۰۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یارانه ۱۰۰ هزار تومانی در آذر پرداخت می‌شود؟

یارانه 100 هزار تومانی در آذر پرداخت می‌شود؟

فقط پنج روز تا پایان آذر ماه باقی مانده اما هنوز لیست مشمولان یارانه 100 هزار تومانی مشخص نشده است، آیا این کمک بلاعوض در ماه جاری پرداخت می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دولت در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد که به 30 میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه 100 هزار تومانی پرداخت شود.

قرار است این کمک بلاعوض در چهار ماه آذر، دی، بهمن و اسفند امسال به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. پنج روز تا پایان آذر ماه باقی مانده اما هنوز لیست مشمولان نیز مشخص نشده است.

حامد شمس مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: در شناسایی نهایی متقاضیان مشکلی وجود دارد که موجب شده لیست مشمولان مشخص نشود.

به گفته او مشمولان این طرح 11 میلیون سرپرست خانوار، شامل 29 میلیون و 700 هزار نفری هستند که برای حمایت‌های کرونایی در نظر گرفته شده است.

اگرچه پنج روز تا پایان آذر ماه باقی مانده اما شمس می‌گوید که طبق اعلام دولت این یارانه در این ماه حتما واریز می‌شود.

برای دریافت این یارانه نیاز به ثبت‌نام نیست، اما متقاضیان وام یک میلیون تومانی باید کد ملی خود را به شماره 6369 ارسال می‌کردند.

تاکنون طی دو مرحله 6.9 میلیون نفر این وام را دریافت کرده‌اند. همچنین قرار است مرحله سوم این وام نیز در روزهای آینده واریز شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام بخدابراماهم نریختن همسرم کارگرخرجمونم بزوردرمیاداین چ عدالتیه

  • ناشناس

    والا ماهم ن وام ۱میلیونی ون ۱۰۰ تومنو ب ما دادن معیشتی هم میگیرم ولی خدایی انصاف نیس یاهمه بگیرن یاهیچکس.تواین گرونی با
    ۲تابچه زندگیمونوبزورمیچرخیم

  • ناشناس

    با عرض سلام.من خودم به نوبه برخی کارمندان رو میشناسم که حقوق بگیر هستن، اما نمیدونم چرا براشون هم 100 تومن حمایتی و هم وام واریز شده، واقعا چه خبره ?.
    من به این پول نیازی ندارم و اون دوستانی که براشون واریز شده هم همینطور ، اما برخی ها رو میشناسم که نیازمند این مبلغ ناچیز هستند لطفا در آمار افراد نیازمندتون بررسی بفرمایید.
    شما افراد اهل قلم مسئولیت واسطه بین دولت و مردم شما هستید. اطلاع رسانی بفرمایید.

  • ناشناس

    به خدا نه کار دارم ۲ساله بیکار شدم ۲تا هم بچه دارم نه کمک معیشتی نه وام ۱میلیونی نه۱۰۰هزارتومانروبرام ریختن

  • رمضانی

    سلام خدای انصاف نیست چ عدالتی مگه کارگرتعمین اجتماعی چقدحقوق میگیره مامستحریم دوتابچه داریم ی بچه سرطانی داریم ن وام یک میلیونی ن یارانه صدتومنی معشتی هم میگیرم بهمون تعطق نگرفته این عدالت نیس نامردی دوربرمون انقدپولدارهستن واسه اوناریختن خداروخوش نمیاد

  • ناشناس

    سلام اونایی که وضع مالی خوب وحقوق وبیمه دارند یه ملیون وام و100هزارواریز کردند من که بادوتا بچه که مستاجرم کمک معیشتی هم میگیرم بهم ندادید انصافتان کجاست

  • ناشناس

    سلام،یارانه 100تومانی من هنوز ندادن به کی بگم،

  • ناشناس

    سلام ، یارانه نقدی 100 تومانی بهمن ندادن چیکار کنم ؟ ؟! به کی بگم،،

  • ناشناس

    سلام نه اذرنه دی صدتومان واریز نشد دی ماه ۱۰مشیتی هم واریزنشده همیشه واریزمیشد چراپیگیرمشگلات نیستید کسی نیست جوابگوباشد

  • امین بهاری

    با سلام
    من دو فرزند دارم اجاره نشین هستم ماهانه ۱۷۰۰۰۰۰ تومان درامد دارم که ۷۰۰ ت اجاره میدم و ۱۲۰ تومان مای بیبی می خرم و یه قسط۴۵۰ تومانی هم دارم به نظر شما چیزی برای خوردن می مونه ؟ و البته بیمه هم دارم اونم کارفر ما واریز می کنه یه ماه ۱۵ روز و یه ماه ۳۰ روز – خلاصه الان سه ماه نتونستم مرغ بخرم و یه ماه هم هست تخمه مرغ هم نتونستم بخرم – حالا خداوکیلی شما خودتون قضاوت کنید برای مدرسه رفتن یه بچه اول ابتدایی چیزی لازم نیست ؟ لباس – کیف – نوشت افزار لازم نیست؟ …..