کد مطلب: ۵۵۹۶۶۴

اتفاق عجیب در ورزش زنان / سهمیه المپیک پریسا جهانفکریان سوخت!

اتفاق عجیب در ورزش زنان / سهمیه المپیک پریسا جهانفکریان سوخت!

هرچند با انصراف ورزشکار ساموآ، برای اولین بار یک وزنه‌بردار زن ایرانی سهمیه المپیک گرفت اما پریسا جهانفکریان به المپیک نمی‌رسد. هرچند او می‌توانست دست خود را بعد از المپیک عمل کند اما پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون و اینکه گفتند او را محروم می‌کنند،دستش را جراحی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهایی که تعداد سهمیه زنان ایرانی برای المپیک رو به افزایش است، ناگهان اعلام شده که یکی از سهمیه‌های ایران می‌سوزد.

بر این اساس، هرچند با انصراف ورزشکار ساموآ، برای اولین بار یک وزنه‌بردار زن ایرانی سهمیه المپیک گرفت اما پریسا جهانفکریان به المپیک نمی‌رسد. هرچند او می‌توانست دست خود را بعد از المپیک عمل کند اما پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون و اینکه گفتند او را محروم می‌کنند،دستش را جراحی کرده است.

امروز صبح اعلام شده بود که با انصراف ورزشکار ساموآ، پریسا جهانفکریان در دسته فوق سنگین، سهمیه المپیک توکیو را گرفت تا نخستین زن المپیکی تاریخ وزنه‌برداری ایران لقب بگیرد.

اما بعد از این خبر، خبرآنلاین گزارش داد: پریسا جهانفکریان در دسته فوق سنگین، سهمیه المپیک توکیو را گرفت تا نخستین بانوی المپیکی تاریخ وزنه‌برداری ایران لقب بگیرد اما این سهمیه با فرصت سوزی فدراسیون از دست رفت. جهانفکریان که اتفاقا در شرایط بدنی خوبی قرار داشت می‌توانست دست خود را بعد از المپیک عمل کند اما پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون و اینکه گفتند او را محروم می‌کنند، دستش را جراحی کرد.

او در این مورد می‌گوید:«من مصدوم بودم و پس از انتقادهایی که از فدراسیون انجام دادم به کمیته انضباطی احضار شدم و آنجا ۵ نفر نشسته بودند و گفتند چرا از فدراسیون انتقاد کردی، در آن جلسه کلی تهدیدم کردند و گفتند محرومت می کنیم. مسئولین فدراسیون حتی به من نگفتند که من شانس کسب سهمیه المپیک را دارم و فردا آن جلسه من دستم را عمل کردم در صورتی که می توانستم با همین وضعیتم در المپیک حاضر شوم و در حال حاضر دیگر هیچ شانسی ندارم و المپیک را از دست دادم.»

جهانفکریان در ادامه می‌گوید:« مسئولین فدراسیون به من گفتند تو در خارج از اردو مصدوم شدی و به همین دلیل هزینه جراحی دستم را پرداخت نکردند و مجبور شدم ۳۰ میلیون از جیب خودم هزینه کنم.»

آخرین اخبار تجارت‌نیوز را از کانال تلگرامی آن دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حیف شد ..
    خوشم میاد اونقدر نظرات مردم به حق محبت امیز بوده که فقط یک دونش ثبت شده.

  • ناشناس

    مهم نیست. عوضش امنیت داریم

  • ناشناس

    حقشون همون دختر تکواندوکارست که واسش اپارتمان هم خریدند با کلی امتیاز دیگه رفت پناهنده شد خلایق هر چه لایق

  • ناشناس

    از ارزشهای شما چیزی کم نمیشه روسیاهیش واسه فدراسیون

  • ناشناس

    با سلام و روز بخیر ، مسئولین فدراسیون باید پاسخگو باشند .

  • عنصری

    حتما فدراسیون خبر رسانی بموقع نکرده که دستشو عمل نکنه وحق بنده خدا ذایل شده

  • ناشناس

    ازشما تقاضا دارم در کشوری که همه مسئولین به فکر خودشون هستن شما هم به فکر خودتون و افتخار باشید ایران هیچ گونه فرصتی برای پیشرفت به شما نمیدهد

  • ناشناس

    پریسای عزیز، کشورم ایران جاویدان، اما سلامتیت رو واسه این بی لیاقتها به خطر ننداز. مهم اینه که تو لیاقتت رو ثابت کردی،این مافیای کثیف ورزش ایران هم لیاقتش رو ثابت کرد. ما دوستت داریم و تا همیسه حامی تو وبانوان ورزشی ایرانیم.

  • ناشناس

    حال آدم به هم میخوره!!

  • ناشناس

    نمیدانم تا دلت بخواد از این نابسامانی ها در ورزش ما هیت،دلیل اصلیش این است که سیاست در ورزش دخالت دارد، باید افراد در راس ورزش تحصیلکردگان ورزش باشند