کد مطلب: ۵۱۱۷۵۶

پنت هاز؛ بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس کشور

پنت هاز؛ بانک اطلاعات تخصصی پنت هاوس کشور

پنت هاوس‌ها در واقع از دو واژه Pent و House تشکیل شده‌اند و به معنای خانه‌های بسیار لوکسی هستند که در محله‌های گران‌قیمت شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد و اصفهان قرار دارند! اگر در تهران به دنبال فروش پنت هاوس و یا خرید آن هستید، احتمالا بعد از کمی تحقیق با محله‌های زعفرانیه، الهیه،

پنت هاوس‌ها در واقع از دو واژه Pent و House تشکیل شده‌اند و به معنای خانه‌های بسیار لوکسی هستند که در محله‌های گران‌قیمت شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد و اصفهان قرار دارند! اگر در تهران به دنبال فروش پنت هاوس و یا خرید آن هستید، احتمالا بعد از کمی تحقیق با محله‌های زعفرانیه، الهیه، فرشته، نیاوران، فرمانیه و ولنجک روبرو می‌شوید چرا که برج‌های سر به فلک کشیده تهران، پایتخت بزرگ ایران در این محله‌ها یافت می‌شوند!

برای ساخت پنت هاوس‌ها از مصالح، نقشه خانه و … متفاوت‌تری نسبت به خانه‌های دیگر استفاده شده‌است که همین موضوع نشان دهنده قیمت بسیار بالای فروش پنت هاوس در این کلان‌شهرهاست! برای خرید پنت هاوس و یا حتی اجاره پنت هاوس، باید بدانید که چه امکاناتی در طراحی و دکوراسیون پنت هاوس به کار رفته است که در ادامه این مطلب حتما به صورت کامل به آن اشاره خواهیم کرد.

طراحی و دکوراسیون پنت هاوس به چه صورت است؟ چه امکاناتی در اختیار شما قرار گرفته ‌است؟

شما می‌توانید با خرید، فروش و یا اجاره پنت هاوس و یا بازدید از آن متوجه شوید که صاحب هر پنت هاوس در تهران یا دیگر شهرهای ایران از امکانات بسیار متعدد و لوکسی برخوردار خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراس با متراژ بالا
  • اتاق خواب مستر
  • استخر و سونا و جکوزی
  • باشگاه اختصاصی برای ورزش ساکنین پنت هاوس
  • آسانسور اختصاصی برای رفت و آمد به صورت مجزا
  • روف گاردن برای برگذاری مهمانی، دورهمی و …
  • و …

اگر به زندگی افراد معروف و سرشناس جامعه نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که زندگی در پنت هاوس‌ها در واقع به سبک زندگی آن‌ها بسیار نزدیک است و حتی بسیاری از آن‌ها در پنت هاوس‌ها زندگی می‌کنند. معمولا این دسته از افراد به دلیل علاقه شدیدی که به زندگی مجلل و لوکس دارند در پنت هاوس‌ها زندگی می‌کنند.

نکته مهم و قابل توجه در مورد فروش و یا خرید پنت هاوس که معمولا بیان نمی‌شود، این است که شیوه طراحی و دکوراسیون داخلی پنت هاوس به همراه امکانات آن، تاثیر زیادی بر روی قیمت پنت هاوس می‌گذارند! به همین علت است که توصیه می‌شود، قبل از اقدام برای خرید پنت هاوس و یا حتی فروش آن با یک فرد حرفه ای در این زمینه مشورت کنید تا با یک قیمت‌گذاری مناسب نه ضرر کنید و نه حتی در فروش پنت هاوس خود، مجبور باشید مدت زمان زیادی صبر کنید.

IMG 20210202 105749

قیمت پنت هاوس در تهران، مشهد و اصفهان به چه صورت است؟

اگر علاقه‌مند به خرید پنت هاوس و یا زندگی در آن باشید، اولین مسئله ای که معمولا ذهن شما را مشغول می‌کند، همین موضوع قیمت‌گذاری است! این که صاحبین پنت هاوس و یا افراد مشاوری که در این زمینه فعالیت می‌کنند بر چه اساسی یک خانه را قیمت‌گذاری می‌کنند؟

بسته به اینکه یک پنت هاوس در کجای شهر قرار گرفته‌است و چه میزان طرفدار دارد و یا حتی افراد مختلف چگونه با استفاده از آن تقسیم‌بندی‌های لازم را انجام می‌دهند، ممکن است که سطح قیمتی پنت هاوس متفاوت باشد. بنا به اسناد و مدارک موجود، پنت هاوس‌های نیاوران تهران بالای ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارند و تعداد اتاق خواب‌های آن‌ها حتی بیشتر از ۴ مورد است!

قیمت پنت هاوس‌های منطقه زعفرانیه تهران با همین متراژ‌ها و تعداد اتاق خواب‌ها از حدود ۱۰ میلیارد تومان شروع می‌شوند و تا بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ادامه پیدا می‌کنند. طبق اسناد موجود، بسیاری از افراد خریدار پنت هاوس در تهران، مشهد و اصفهان بعد از بررسی متراژهای یک خانه و امکانات آن قیمت‌گذاری را انجام می‌دهند. البته شیوه قیمت‌گذاری خانه‌های اطراف آن پنت هاوس هم در قیمت‌گذاری نهایی، بی‌تاثیر نبوده و باید به آن توجه کافی را داشت!

قیمت پنت هاوس در منطقه‌های مختلف تهران

IMG 20210202 105814

با نگاهی به منطقه‌های مختلف شهر تهران بزرگ به خوبی متوجه خواهید شد که قیمت‌های پنت هاوس‌های فرمانیه از ۱۲ میلیارد تومان شروع می‌شوند و به بالا می‌روند. در ولنجک قیمت‌ها کمی مناسب تر است و ارزان‌ترین پنت هاوس از ۶ میلیارد تومان شروع می‌شود. در مورد الهیه، کمی بحث متفاوت است و قیمت یک پنت هاوس از ۱۷ میلیارد تومان شروع شده و به بالا می‌رود.

اگر ساکن تهران باشید و این محله‌های اعیان‌نشین را بشناسید، به خوبی متوجه می‌شوید که چرا باید قیمت ارازن‌ترین پنت هاوس در الهیه تهران باید حدود ۳ برابر ارزان‌ترین پنت هاوس ولنجک باشد. شما می‌توانید بسته به میزان بودجه و سرمایه خود برای خرید و فروش پنت هاوس با یک مشاور حرفه ای در این زمینه گفت و گو کنید و از او در این رابطه مشورت بگیرید.

افراد حرفه‌ای به خوبی می‌توانند، راهنمایی‌های لازم را به شما در این زمینه گوشزد کنند که آقای محمد رحیمی یکی از کارشناسان فعال در این حوزه می‌باشند. شما با مراجعه به سایت پنت هاز می‌توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص بدست آورید.

تلفن : ۰۲۱۸۸۴۹۲۳۱۳ - موبایل : ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ - www.penthuzz.com

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.