کد مطلب: ۴۰۲۹۹۶

همتی:

پول ملی ۴۰ درصد تقویت شد / طلیعه پیروزی مردم آشکار شده است

پول ملی 40 درصد تقویت شد / طلیعه پیروزی مردم آشکار شده است

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه امروز درست نسبت به یک‌سال پیش، پول ملی 40 درصد تقویت شده، گفت: این روزها طلیعه پیروزی مقاومت مردم بیش از همیشه آشکار شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت: سال گذشته، در این ایام، وضعیت تلخی بر اقتصاد کشورمان حاکم شده بود. دولت آمریکا و متحدین منطقه‌ای آن، با شروع جنگ تمام عیار اقتصادی و راه انداختن ماشین جنگ روانی و تبلیغاتی، در اندیشه فروپاشی کشور از طریق اقتصاد و با ابزار سقوط ارزش پول ملی و نهایتا ایجاد هرج و مرج در سراسر کشور بودند.

وی ادامه داد: خداوند متعال را شاکرم با هدایت و حمایت‌های مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و سران قوا و از همه مهمتر، مقاومت و همراهی تحسین برانگیز مردم عزیز، تدابیر و اقدامات بانک مرکزی و برنامه منسجمی که در این راستا تنظیم کردیم، با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها توانستیم با یکی از پیچیده‌ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی و پولی با قدرت مقابله کرده و ثبات و آرامش را به بازار ارز و سایر بازارها برگرداندیم.

همتی اظهار کرده، امروز درست نسبت به یک‌سال پیش، پول ملی 40 درصد تقویت شده و رشد تورم مهار گشته و طلیعه رشد اقتصادی آشکار شده است.

وی افزوده، مردم عزیز خصوصاً اقشار با درآمدهای پایین و حقوق ثابت، سختی زیادی را تحمل کرده و می‌کنند، لیکن این روزها طلیعه پیروزی مقاومت مردم بیش از همیشه آشکار شده است.

رئیس کل بانک مرکزی در پایان عنوان کرده، آنچه من و همکارانم را به ادامه این مسیر هر روز مصمم‌تر می‌کند، امید به بهبود شرایط زندگی و رفاهی اقشار آسیب‌دیده از فشار تحریم‌ها و تلاش جدی مسئولین برای خدمت بهتر به مردم عزیز کشورمان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جلالی

    سلام، آقای همتی ،خود گویی وخود خندی ،عجب مرد هنرمندی!!! این چهل درصد افزایش ارزش پول ملی در کجا و چگونه حاصل شده؟

  • ناشناس

    عجب! !!!!

  • ناشناس

    اگر معیار همتی این باشه از ۱۹ شده ۱۱ که همون قیمت ۱۹ هم واقعی نبود و جو روانی بود و اگر دولت واقعا نگران جیب مردم بود نمیذاشت ۱۹ هم بشه که گذاشت و کلی از مردم رو بدبخت کرد
    چون مردم تقصیری ندارن تو خرید دلار
    دولت و بانک مرکزی که دستگاه ناظر هستن نباید بزارن شرایط متشنج بشه و این وسط نظم به هم بریزه
    الانم خود همتی خوب میدونه قیمت دلار چقدره
    قیمت واقعی دلار همون قیمتیه که دولت با مالیات حساب میکنه و به وارد کننده ها میده نه اینی که تابلو صرافی زده
    صراف با این قیمت رو تابلوش فقط میخره و نمیفروشه دلار
    بلخره هم‌یه جا دولت بخاطر کسری بودجه و تیازش باز مجبور میشه تا ۱۳ و ۱۴ ببره بالا از مردم بخره

  • سعيد

    قديما مي گفتن خجالت هم خوب چيزيه