کد مطلب: ۲۱۷۸۸۹

پول‌هایی که ناصر الخلیفی قطری در پاری‌سن‌ژرمن آتش زد

پول‌هایی که ناصر الخلیفی قطری در پاری‌سن‌ژرمن آتش زد

پول‌هایی که به این باشگاه فرانسوی آورده شده، فقط توانسته آنها را به قهرمانی‌های لیگ و جام‌های حذفی و اتحادیه فرانسه برساند. اما پاری‌سن‌ژرمن که در تابستان با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را از بارسلونا خرید، هنوز نتوانسته حتی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، چه برسد به اینکه قهرمان اروپا شود.

از زمانی که شرکت سرمایه‌گذاری قطری سهام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را خریده، این باشگاه فرانسوی که بیشتر در رتبه‌های میانه جدول لیگ فوتبال فرانسه قرار می‌گرفت، تبدیل به قوی‌ترین باشگاه این کشور و یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های فوتبال در سطح اروپا شده است.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، باشگاه فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای خرید بازیکنانی مثل کاوانی، زلاتان، دی‌ماریا و نیمار صدها میلیون یورو هزینه کرده است. پول‌هایی که توسط کنسرسیوم قطری به ریاست ناصر الخلیفی به این باشگاه آورده شده است.

پاری‌سن‌ژرمن هفته گذشته، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. پول‌هایی که به این باشگاه فرانسوی آورده شده، فقط توانسته آنها را به قهرمانی‌های لیگ و جام‌های حذفی و اتحادیه فرانسه برساند. اما پاری‌سن‌ژرمن که در تابستان با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را از بارسلونا خرید، هنوز نتوانسته حتی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، چه برسد به اینکه قهرمان اروپا شود.

سن ژرمن

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • keyvan jariyani

    شنیده ها از این حاکیِ ک برایِ نیمار بیش از 222 میلیون یورو خرج شده.
    به مدیر برنامه هاش (که پدرش باشه حدود 50 میلیون یورو داده شده) تا بتونه نیمار رو راضی کنه ک که به کشوری بره که سطحِ باشگاهیش فقر زده ست در اروپا.
    و اینکه هزینه هایِ جانبی زیادی در فوتبال خرج میشه که ما از آمارِش نمیتونیم مطلع بشیم.
    مثل هزینه هایِ هنگفت نگهداری چمن و ورزشگاه.
    یا مثل حقوق کارمندان باشگاه و خیلی مسائل دیگه.
    یعنی کلی بخوام بگم ، ناصر الخلفی بیش از این پول ها خرج کرده و ارقام به جمع شما محدود نمیشه!

  • مجید

    یعنی …. با این سرمایه گذاریت خو ی مقداریش رو میدادی ب ما