کد مطلب: ۳۴۶۲۷۲

گفتگوی تجارت‌نیوز با مجیدرضا حریری:

دومین گروه انتخاباتی اتاق اعلام موجودیت کرد / گروهی که به دنبال اقتصاد شفاف است

دومین گروه انتخاباتی اتاق اعلام موجودیت کرد / گروهی که به دنبال اقتصاد شفاف است

پيشگامان اقتصاد به عنوان دومين ائتلاف برای حضور در نهمين دوره انتخابات اتاق بازرگانی اعلام موجوديت كرد گروهی که به دنبال شفافیت در اقتصاد است.

به گزارش تجارت‌نیوز، پيشگامان اقتصاد نيز به عنوان دومين ائتلاف براي حضور در نهمين دوره انتخابات اتاق بازرگانی اعلام موجوديت كرد. اين ائتلاف با شعار اقتصاد شفاف، رقابتي آزاد وارد عرصه شده است.

در همین حال نایب‌رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین درباره وضعیت گروه پيشگامان اقتصاد به تجارت‌نیوز گفت: این دوازدهمین سالی است که گروه پیشگامان اقتصاد اعلام موجودیت کرده است. گروه پیشگامان اقتصاد را 12 سال پیش تاسیس کردیم و به اتفاق اسدالله عسگراولادی در انتخابات اتاق بازرگانی شرکت می‌کردیم. درحال حاضر هم اسدالله عسگراولادی جزو گروه پیشگامان اقتصاد است. اینکه در لیست انتخاباتی ما چه کسانی حضور دارند این موضوعی است که بعدها زمانی که اجازه تبلیغات داشته باشیم، اعلام خواهیم کرد. ممکن است در این دوره نه بنده در این لیست قرار بگیرم و نه اسدالله عسگراولادی.

مجیدرضا حریری درباره اینکه گفته می‌شود اسدالله عسگراولادی نیز قرار است در لیست ائتلاف فردا قرار گیرد و آیا چنین اخباری صحت دارد؟ پاسخ داد: عسگراولادی در ایران نیست و تا این لحظه نیز درباره صحت این اخبار موضوع خاصی را نشنیده‌ام. این‌ها تصمیم‌های شخصی است و منعی را برای حضور افراد در گروه‌های دیگر نمی‌بینم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب قبلی در گروه پیشگامان اقتصاد حضور دارند؟ گفت: ما یک لیست انتخاباتی داریم که در این سه دوره سعی کرده‌ایم که به شکل گروهی نباشد. قطعا زمانی که لیست‌ها مشخص شود تغییرات در آن وجود دارد و صرفا ملاک بر این نیست که ترکیب قبلی دوباره در لیست حضور داشته باشند.

حریری اظهار کرد: ما به عنوان گروه پیشگامان سعی‌مان این بوده که یک لیست واحد بدهیم . در این وضعیت کشور به همدلی و اتحاد نیاز دارد و ما هم سعی داریم که چنین موضوعی را محقق کنیم. امسال پیش‌بینی می‌شود که دو لیست مشخص بسته و در این دور حضور مستمر داشته باشند.

جدیدترین اتفاقات مربوط به این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی را می‌توانید در سلسله اخبار انتخابات اتاق بازرگانی تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.