خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۱۴۸۸

یک نماینده مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

پیش‌بینی روند بازار ارز تا شب عید / دلار روی نرخ ۱۲ هزار تومان می‌ماند

پیش‌بینی روند بازار ارز تا شب عید / دلار روی نرخ 12 هزار تومان می‌ماند

در حالی که بازار ارز طی روزهای اخیر نوسان قیمت داشته و در بازار آزاد نزدیک به مرز 13 هزار تومان قرار گرفت، اما یک نماینده مجلس معتقد است این نوسانات تا پایان سال فروکش می‌کند و قیمت دلار تا پایان سال در حدود 12 هزار تومان باقی می‌ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دلار از ابتدای هفته دچار نوسان صعودی قیمت شده است، به نحوی که براساس نرخ‌های اعلامی صرافی ملی قیمت هر عدد دلار آمریکا در پایان هفته گذشته 11 هزار و 500 تومان بوده اما در این هفته با افزایش قیمتی که بعد از اصلاح قیمت بنزین و افزایش 200 درصدی آن بازار ارز را متاثر کرد به رقم 11 هزار و 900 تومان رسید.

همچنین دلار در بازار آزاد نیز با نوسان افزایشی قیمت مواجه شد و به مرز 13 هزار تومان نزدیک شد. با توجه به این که دولت با کسری بودجه مواجه است، قیمت دلار تا پایان سال چه روندی را طی خواهد کرد؟

فریدون احمدی، نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی معتقد است این نوسانات تا پایان سال فروکش می‌کند و اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی در خصوص پیش‌بینی نرخ دلار تا پایان سال گفت: قیمت دلار تا پایان سال در حدود 12 هزار تومان باقی می‌ماند و نوسانات آن حدود مثبت پنج درصد و منفی پنج درصد خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقا انقد خالی نبندی نمیشه؟؟؟؟دلار همین الان ۱۲۷۰۰ تومنه قیمتش??

  • اکبر

    قیمت خودروها تاعیدبالاترمیره یانه یکی نظربده خواهشا بخریم یا صبرکنیم من تیبا دیدم نمایشگاه مدل ۹۲ ۴۵تومان مدل ۹۶ تمیزوکیلومترش کم ۵۳تومان ماندم صبرکنم یابخرم ولی میگن تاشب عیدبالاترم میره مردم مسافرت وبی ماشینی وکرایه گران وصف وترافیک شخصی میخوان .ثبت نامی هم دروغ میگن تحویل فوری چندین کاه طول میکشه خدایا صبرجمیل بده