کد مطلب: ۵۷۸۹۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته چهارم شهریور / کدام گروه‌ها پیشتاز بازار هستند؟

پیش‌بینی بورس هفته چهارم شهریور / کدام گروه‌ها پیشتاز بازار هستند؟

بازار سهام هفته گذشته با افت شاخص همراه شد اما در آخرین روز معاملاتی با رشد حدودا سه هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت. روند بازار برای هفته آینده به چه صورت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام هفته گذشته با افت شاخص همراه شد اما در آخرین روز معاملاتی با رشد حدودا سه هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت. روند بازار برای هفته آینده به چه صورت است؟

کارشناسان بازار سهام برای هفته پیش رو پیش‌بینی کردند روند بازار سهام مثبت باشد و برخی از گروه‌های شاخص‌ساز هم پیشتاز بازار سهام باشد. در این باره مریم محبی، میترا تاتاری و مهشید داداش‌زاده روند بازار را مثبت پیش‌بینی کردند و گروه‌های پیش‌رو را هم تک سهم‌ها و شاخص‌سازان دانستند.

همچنین پیمان حدادی دیگر کارشناس بازار سهام درباره روند بازار در هفته آینده گفت: به نظر می‌رسد تحرکات بازار خنثی باشد و گروه‌های خودرویی و پالایشی پیشتازان بازار باشند.

درباره روند شاخص کل در روزهای آینده همچنین سلمان نصیرزاده و محمد خبری‌زاده هم معتقدند، شاخص کل مثبت خواهد بود و گروه‌های دلاری و پتروشیمی می‌توانند پیش‌رو باشند.

علیرضا تاجبر هم درباره روند بازار سهام در روزهای آینده گفت: باید معاملات هفته آینده و جا به جایی سهم‌ها صورت بگیرد. در حال حاضر اصلاح زمانی شاخص ادامه‌دار خواهد بود اما فشار فروش و عرضه در بازار عمیق نخواهد شد.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ریزش دیگه بسه جون عزیزاتون بازار فقط باید صعود کنه

  • ناشناس

    بورس عاشق دلار روزهای خوبی رو در پیش داره.کار ایران و اژانس به مشکل خورده و نرخ ارز مطمعنا افزایشی میشه و اقبال به سهم های دلاری هم همینطور

  • ناشناس

    دلار تا آخر مهر ۴۰ تومن

    • ناشناس

      دولت جدید هم هیچ کاری نکرد چون نمیتونه بکنه.
      خانه از پای بست ویرانست .