کد مطلب: ۶۵۸۰۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز/ سیگنال‌های جدید برای سهامداران بورسی

پیش‌بینی بورس امروز/ سیگنال‌های جدید برای سهامداران بورسی

بورس دیروز درجا زد و رشد کمتر از یک درصدی را ثبت کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس روند متعادلی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس دیروز با رشد دو هزار و ۵۳۵ واحدی به سطح یک میلیون و ۵۸۲ هزار واحدی رسید. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که بورس روند متعادلی را تجربه می‌کند.

کارشناسان عقیده دارند که بازار سرمایه در بلند مدت سودده است و سهامداران می‌توانند با سرمایه‌گذاری اصولی از این بازار سود ببرند.

امروز ۱۳۲ شرکت، عملکرد خود در سال ۹۹ را برای عموم افشا کردند. این اقدام در راستای افزایش شفافیت و نظارت‌های عمومی بر عملکرد دولت است. ( اقتصادآنلاین )

انتشار این صورت مالی‌ها می‌تواند به عملکرد بازار سهام و گردش نقدینگی در اقتصاد کمک کند.

غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از جمله تصمیمات مهم، تلاش برای ورود کالاهای مختلف به بورس کالا در راستای ایجاد شفافیت در اقتصاد است. در همین زمینه ورود خودرو به بورس کالا می‌تواند به قیمت گذاری دستوری خودرو پایان دهد. این اتفاق به نفع تولیدکننده و مصرف‌کننده خواهد بود.( کالاخبر )

عرضه محصولات جدید در بورس کالا، رانت را کاهش و تعادل قیمتی برای محصولات پدید می‌آورد.

مذاکرات به نفع بورس

المانیتور نوشته سفر امیر قطر به تهران، تأثیر مثبتی بر مأموریت مورا در ایران داشته. یک منبع دیپلماتیک خارجی در تهران هم گفته است قطر و عمان به هموارسازی مسیر دستیابی به توافق هسته‌ای کمک می‌کنند.( فارس )

توافق هسته‌ای بورس را در بلند مدت صعودی و سودده می‌کند.

قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی برای معاملات هفتگی در بورس کالای ایران از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی بر اساس نرخ ارز ۲۴ هزار و ۸۶۳ تومان اعلام شد. (صنایع‌پتروشیمی)

اعلام این نرخ وضعیت معاملات و سودآوری سهامداران را طی یک هفته مشخص می‌کند.

سال گذشته، ۲۵ جلسه هیات پذیرش برگزار شد که منجر به پذیرش سهام ۱۱ شرکت، ۱۸ اوراق مشارکت شهرداری و یک اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) در بورس شد.( ایرنا )

با پذیریش سهام و اوراق جدید، میزان نقدینگی در بازار سرمایه افزایش می‌یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوباره ملت شروع کردن به فروش مثل قبل. بعد میگن چرا ضررمون جبران نمیشه. محصولات کارخانه ها گرون میشه ولی مردم سهامشون ارزونتر میفروشن. بعد بگی بهشون بیسواد بهشون بر میخوره

  • میثم

    جان هر کسی که دوس دارید بزارید بورس به روند خودش ادامه بده بفروشیم بریم ، به خدا خسته شدیم ازین کوره پول سوزی. تجارت نیوز پست رو حذف نکن

  • ناشناس

    بسیار عالی

  • عربلو

    زندگی ام را در بورس نابود کردند ۳ میلیارد تومان پول با ارزش نزدیک ۳ سال پیش را اوردم و الان فقط ۷۰۰ میلیون تومان دارم و جالب قیمت خودرو و ملک و……بیش از ۵ تا ۸ برابر رشد کرده است با این حساب سرمایه مان را بی ارزش کردند و قیمت مسکن مهر پرند و پردیس را بیش از ۱۲ برابر در طی ۲ سال رشد دادند

  • محمد

    بیش از ۲ سال است بازار منفی و بد است ولی قیمت پراید بیش از ۱۰ برابر و دنا بیش از ۱۰ برابر اپارتمان مسکن مهر پردیس بیش از ۱۵ برابر و مواد غذایی بیش از ۵ برابر و…رشد کرده است و سرمایه سهامداران بیش از ۷۰ درصد منفی و ……اسیب زدند

  • ناشناس

    خدایا خدایا سرمایه مان را در طی ۲ تا ۳ سال اخیر بی ارزش کردند ای خدا قیمت ویلا ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی ۲ سال پیش در شمال امروز بیش از ۴ میلیارد تومان رشد کرده است قیمت مسکن بیش از ۵ برابر رشد کرده است و……

  • ناشناس

    یه پیشبینیتون درست در نیومده هر چی اینجا میگن برعکس میشه

  • ناشناس

    بادرود.میوه وتره بارراهم درهم این قدرمفت نمی فروشندتازه دربورس جداکن وببربه مفت،یعنی هرسهمی که سم شده اندبرای ملت که فکرمی کنیدبهترین سهم است به کمترین قیمت ببر.نوش جان حقوقی.ملت درانتظارسهمی عرضه اولیه هستندکه دولت به بالاترین قیمت به ملت ۴تابدهدوحقوقی هم خوب سهم رابالاببردوتاجایی که می شودسودبگیردوبه ملت بیندازدوریزشی کندوازعرضه هم کمتردوباره جمع کندوبا سودبه ملت بفروشدملت همیشه درصفه هم رحم به خودش هم نمی کندچه رسدبه دیگری.وبعدشماکه تهران هستیدبمبی چیزی خورده آنجایاانقلاب منقلابی شده ماشهرستانی هاخبرنداریم.

  • ناشناس

    همه در حال فروختن سهمهای با ارزش وتبدیل سهم به اجناس خوراکی واذوقه هستن چون اعتمادشون از بین رفته ومیدونن بورس برعکس عمل میکنه مثلا روز به روز لبنیات داره بالا میره ولی سهامهای غذایی به شدت داره بی ارزش تر از روز قبل میشه بهترین روش خرید مستقیم اجناس خوراکیه نه سهمهاش متلا به جای سهم قچار باید1000 کیلو قند وشکر خرید یابه جای سهم غالبر باید 1000 بسته پنیر غالبی خرید مطمعن باشید سود هم میکنید اموز 100 میلیون تومانم تبدیل به 95 میایون تومان شد و5 میلیونش پرید لعنت بر بورس ورشکسته

  • ایرانی

    غربی ها تامرز التماس هم. بابت برجام وتوافق وسازش ایران وتعامل بادنیاپیش رفتندولی حالا برعکس شده