خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۰۴۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز/ اخباری که برای سهامداران مهم است

پیش‌بینی بورس امروز/ اخباری که برای سهامداران مهم است

شاخص کل بورس روز گذشته روند نسبتا نزولی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس امروز، روند متعادلی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس روز گذشته افت ۰٫۸ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادلی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی مثبت می‌شود.

نرخ بهره بازار بین بانکی با افزایش ۰٫۱۴ درصدی نسبت به هفته گذشته به ۲۰٫۸۲ درصد رسید.( بانک‌مرکزی )

کارشناسان عقیده دارند که این افزایش نرخ بهره بازار بین بانکی به نفع بورس بوده و در بلند مدت می‌تواند این بازار را صعودی کند.

رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت گفت: در هیچ نقطه‌ای از جهان خودرو در بورس کالا عرضه نمی‌شود. البته ما مخالف این اتفاق نیستیم و به نظر شدنی است. اما موضوع این است که صنعت خودروسازی متولی و مدعی زیاد دارد و کسی پاسخگو نیست. دو ماه پیش از عرضه خودرو در بورس هم اعلام شد که در این مقطع زمانی عرضه در بورس کالا به صلاح نیست و رانت زیادی را جابه‌جا می‌کند. نامه‌ای که یک روز قبل از عرضه منتشر شد اتمام حجتی برای غیرقانونی بودن کار عرضه بود‌.( تجارت‌نیوز )

عدم عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند تاثیر منفی بر روی بورس و بازار معاملات خودرو بگذارد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد، سود سنواتی دو میلیون و ۹۰۰ هزار سهامدار به مبلغ بیش از چهار هزار میلیارد ریال، از ۴۴ شرکت دریافت و به حساب مردم واریز شده است.( سنا )

برخی کارشناسان عقیده دارند که پول حاصل از پرداخت سود سنواتی مجددا می‌تواند وارد بورس شود.

شبکه المیادین خبر داد نخست‌وزیر عراق به‌منظور رایزنی درباره روابط دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی به تهران و ریاض سفر خواهد کرد. ( فارس )

روز گذشته نیز بورل نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا به تهران سفر کرد و پس از قرار است نخست‌وزیر عراق وارد تهران شود. کارشناسان عقیده دارند که این سفر‌ها می‌تواند احتمال توافق در مذاکرات را افزایش دهد.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سرمایه را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس نفس های اخرشو بکشه تا شهریور و ته بورس در میاد علی می مونه حوضش

  • تلوان

    بورس در طی ۳ سال نابودم کرد زنم را از من گرفت زندگی ام را فروختم سرمایه ام را منفی انهم بیش از ۷۰ درصد و ارزش سرمایه ام از بین رفت سرمایه ام را با افزایش قیمت ۱۰ برابری کالاها امروز بیش کرده است ای خدا

  • بیات

    خدایا ای خدای عزیز بورس کشور باعث نابودی زندگی و سرمایه ام شد ای کاش ۴ تا خودرو دنا وقتی که سرمایه ۲۰۰ میلیونی را وارد بورس کردم خریده بودم ۳ سال پیش حالا سرمایه ام ۲ میلیارد تومان بود نه ۴۰ میلیون تومان ای خدا ای خدا ای خدا………

  • ناشناس

    سرمایه ام را در بورس نیست و نابود کردند

  • زهرا

    زندگی و‌اعصابم در بورس داغون شد فشار خونی شدم و روزی چند قرص مصرف می کنم سرمایه ام نابود کردند می خواستم ۳ سال پیش یک ویلای ۴۰۰ میلیون تومانی در نور بخرم الان قیمت ویلا شده ۵ میلیارد تومان و سرمایه من را کردند ۸۰ میلیون تومان ایا عدالت و حمایت از تولید بایستی این باشد سرمایه ام را منفی و امروز بی ارزش کردند قیمت تمام کالاها ۱۰ برابر شده است حتی بستنی و انوقت…..

  • فرهادی

    با بازار سرمایه در طی ۳ سال چکار که نکردند سرمایه مردم را بی ارزش و کوچک و منفی و نابود و پوچ کردند و در کنارش قیمت تمام کالاها و ملک و خودرو و لوازم خانگی و……را بین ۷ تا ۲۰ برابر رشد دادند امروز سهامداران بیچاره گان ورشکسته شده کشور هستند

  • ناشناس

    ۳ سال است بورس هر روز منفی و در حال بی ارزش کردن سرمایه مردم بوده است

  • ناشناس

    ایا بورس مسول و بانی و پدر ندارد که هر روز منفی است

  • ناشناس

    خدایی گناه ما چیه به حرف رهبر گوش دادیم داخل بدرس سرمایه گذاری کردیم

  • ناشناس

    دوروزبودکارگذاری مفیدسایتش بهم ریخته بود،تمام رمزوکلمه کاربریم پاک شده بود،ساعت دوازده وچهل دقیقه تونستم داخل ایزی تریدبشم،آنوقت ازکارگذاری جواب ضررهام تواین دوروزومیخوام باپررویی هرچه تمام میگن اشکال برطرف شده،الان میتونی معامله کنید،انهم ساعت12:40دقیقه.چطورمیتونیم حقمون وازاین کارگذاریهای بگیریم کسی میدونه.