کد مطلب: ۷۳۳۶۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش بینی بورس امروز / تصمیم مهم اوپک پلاس در مورد میزان تولید نفت

پیش بینی بورس امروز / تصمیم مهم اوپک پلاس در مورد میزان تولید نفت

بورس تهران شرایط رشد بی جان و کم رمق خود را در دو روز ابتدایی هفته پیش برده است. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با نوسان اندک 0.01 درصدی تنها 138 واحد جابه‌جا شد. شاخص یاد شده روز گذشته با رسیدن به محدوده یک میلیون 417 هزار و 859 واحد به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس تهران شرایط رشد بی جان و کم رمق خود را در دو روز ابتدایی هفته پیش برده است. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با نوسان اندک 0.01 درصدی تنها 138 واحد جابه‌جا شد. شاخص یاد شده روز گذشته با رسیدن به محدوده یک میلیون 417 هزار و 859 واحد به کار خود پایان داد.

شاخص کل هم‌وزن هم در این روز، عملکردی مشابه شاخص کل داشت اما تحت تاثیر معاملات نسبتا خوب گروه‌هایی نظیر صنعت پیمانکاری صنعتی رشد بهتری نسبت به نماگر اصلی تجربه کرد. در پایان روز گذشته شاخص کل هم‌وزن با 0.27 درصد افزایش معادل هزار و 94 واحد رشد کرد و در ارتفاع 414 هزار و 113 واحدی ایستاد.

امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روندی متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز عملکردی نوسانی و رو به تعادل از خود نشان دهد.

خبر خوش ایران خودرو برای خریداران در بورس کالا

با برنامه‌ ریزی صورت گرفته، خودروهای فروش رفته در بورس کالا زودتر از موعد تعیین شده، تحویل خریداران می‌ شود.(عصر خودرو)

این خبر مثبت می‌تواند باعث توجه افراد بیشتری جهت ورود به معاملات بورس کالا شود. در این صورت عمق و پویایی بورس کالا افزایش خواهد یافت و بستر مناسبی برای عرضه تمام خودروها فراهم می‌شود. افزایش عرضه خودرو در بورس نیز موجب افزایش سود تولیدکننده و به تبع، سهامداران خودرویی‌ها می‎‌‎‏شود.

تصمیم مهم اوپک پلاس موثر بر بورس تهران

رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت: اوپک پلاس در نشست امروز بر سر ادامه سیاست فعلی تولید خود توافق کرد.

در حالی که انتظارها بر تصمیم اوپک پلاس در جهت کاهش سطح تولید نفت بود، اوپک پلاس در نشست امروز خود تصمیم بر عدم کاهش تولید نفت گرفته است. کاهش تولید نفت بر افزایش قیمت آن تاثیر می‌گذاشت. اکنون که کاهش تولید نفت صورت نگرفته است ممکن است انتظارات منفی سطح قیمت نفت را کاهش دهد.

سیگنال رئیسی در مورد لایحه بودجه

رئیسی در جلسه هیات دولت در روز گذشته اعلام کرد: پرهیز از اتخاذ تصمیمات و اقدامات تورم‌زا رویکرد اساسی دولت سیزدهم است. مسئولان در تنظیم لایحه بودجه برای دسترسی ارزان جامعه به اقلام خوراکی، آب، مسکن، سلامت و خودرو برنامه‌ریزی کنند.(رسانه دولت)

صحبت‌های رئیسی در رابطه با لایحه بودجه در حالی است که گفته‌ها حاکی از انتشار جزئیات لایحه بودجه حین تحویل بودجه سال آتی به مجلس شورای اسلامی است. انتشار جزئیات لایحه بودجه به طور کل توانایی مشخص کردن جهت بازار سرمایه در کوتاه مدت را خواهد داشت.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سرمایه را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سرمایه را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سرمایه را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عالی بود