کد مطلب: ۶۷۹۴۳۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس/ کدام شرکت در بورس عرضه اولیه می‌شود؟

پیش‌بینی بورس/ کدام شرکت در بورس عرضه اولیه می‌شود؟

بورس دیروز افت ۰٫۷ درصدی را تجربه کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس پس از تعطیلات روند اصلاحی به خود می‌گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس دیروز یعنی دوشنبه ۲۰ تیر ماه، افت ۰٫۷ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند منفی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامه‌ای به اعضا هیأت مدیره و مدیران عامل ناشران بازار سرمایه به لزوم تسریع در انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۳ ماهه تأکید کرد. ( سنا )

انتشار این صورت مالی‌ها اعتماد سهامداران را نسبت به بازار سهام افزایش دهد.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به طرح اخیر مجلس گفت: از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم تا شفافیت و فسادستیزی برقرار شود.( تجارت‌نیوز )

برخی از کارشناسان عقیده دارند که تحقیق و تفحص از شستا شفافیت بازار سهام را افزایش می‌دهد.

افرایش نقدینگی در بورس

مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، با استقبال از پیوستن ایرانسل به جمع شرکت‌های بازار سرمایه گفت: ایرانسل هم‌اکنون در حال طی کردن فرایندهای مقدماتی برای ورود به بورس تهران است.( اقتصادآنلاین )

عرضه یک اپراتور تلفن همراه بزرگ در بازار سرمایه می‌تواند نقدشوندگی این بازار را افزایش و از سوی دیگر ایرانسل را نیز به شفافیت برساند.

علی نقوی، مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: گواهی صرفه جویی انرژی به عنوان یک ابزار جدید مالی در بورس به سرمایه‌گذاران و افرادی که اقدامات آنها به کاهش مصرف انرژی منجر شود، تعلق می‌گیرد. ( صداوسیما )

گواهی سپرده کاربرد دو سویه دارد نخست مصرف انرژی را کاهش و دوم نیز نقدینگی در گردش بازار را افزایش می‌دهد.

محمد خزائی‌کوهپر، دبیرکل کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت گفت:‌ اصلاح آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت در مراحل نهایی قرار دارد.(فارس)

این موضوع می‌تواند به اعتماد سهامداران نسبت به بازار سرمایه و اقتصاد کشور کمک کند.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دیگه چیزی از بورس مونده ؟ عرضه اولیه رو هم که به نورچشمی ها میدید .

  • ناشناس

    استقلال و پرسپولیس

  • چیچک

    بورس محل عدم شفافیته نه شفافیت.حقیقتو وارونه جلوه میدن

  • ناشناس

    اکثر سهامها منفی یا صف فروش شاخص فقط ۳۰۰۰تا افت کرده لطفا بررسی کنید

  • علی

    بازار در حال برگشت می باشد لطفا در کف فیمت فروشنده نباشید

  • ناشناس

    الذینع ولذینع روز به روز بدترازاینه عرضه اولیه وبورس

  • ناشناس

    مردم چرا اینقدر به شاخص کل نگاه میکنن؟ خب وقتی فهم تغییراتش ندارید رهایش کنید

  • مجمع تحلیلگران

    بسم الله. به ما میگن چی. مجمععععععع تحلیلللللگگگگرررررااانننن.عجز حقوقیا رو میبینین. عالیجنابان حقوقی تموم شد دوره ای که روزی ده بیست هزار میلیارد پول ملت بیچاره رو میکشوندین تو بورس با صفهای کذاییتون. چرا حالا نمیتونین. امروز که خودرویا رو کردین لیدر کذایی حتی تو خگستر که لیدر بازارش کردین و صف تشکیل دادین قادر به جذب پول نبودین. پروسه ای که تو بورس طی شد کاملا واضح بود که به اینجا میرسه. همین ماجرا تو سطح وسیعتر تو کل اقتصاد ایران در جریانه و لیدرش خود دولته. ته مونده پول قشر ضعیف و متوسط توسط دولت تو بخش مواد غذایی جمع شد از این به بعد داستان متفاوت خواهد بود .یه دوره کاملا امنیتی در انتطار مردمه. اینی که الان مردم تصور میکنن تو سختین هنوز اول راهه . دوران بسیار سخت و جانکاهی در انتظار مردمه. مواظب ته مونده پولتون باشین که بد دورانی در انتظاره. موفق یا علی.