کد مطلب: ۶۸۳۹۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس امروز/ اخباری که برای سهامداران بورس مهم است

پیش‌بینی بورس امروز/ اخباری که برای سهامداران بورس مهم است

شاخص کل بورس دیروز افت ناچیزی را تجربه کرد. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس در این روز روند متعادل رو به پایینی خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، بورس دیروز افت ۰٫۶۶ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل رو به پایین را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

نرخ سود بازار بانکی باز هم روند افزایشی به خود گرفت و این هفته به محدوده ۲۱٫۳۱ رسید. این هفتمین هفته پیاپی است که شاهد روند صعودی نرخ بهره بین بانکی هستیم ( بانک مرکزی )

کارشناسان عقیده دارند که بازار سرمایه به صورت روانی به این موضوع واکنش نشان داده و منفی می‌شود.

پس از اعلام خصوصی‌سازی کامل شرکت‌های خودروسازی و واگذاری باقی مانده سهام دولت در ایران خودرو و سایپا، دیروز آگهی فروش بلوکی سهام ایران خودرو در روزنامه اطلاعات منتشر شد.( اقتصادآنلاین )

برخی از کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند که این فراخوان می‌تواند در بلند مدت سهام خودوریی را در بازار لیدر کند.

بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، قرار است تا پایان دیروز به ۱۷۷ هزار نفر جامانده سهام عدالت که شماره شبا بانکی خود را اصلاح کرده‌اند سود واریز شد.( تجارت‌نیوز )

برخی کارشناسان عقیده دارند که این سود در قالب نقدینگی به بازار سرمایه بر می‌گردد.

ماکرون، ریاست جمهوری فرانسه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که توافق‌ هسته‌ای با ایران همچنان ممکن است، اما تهران باید به تعهداتش بازگردد.( تسنیم )

با توافق در مذاکرات هسته‌ای، بورس در بلند مدت روند صعودی به خود می‌گیرد. اما ممکن در کوتاه مدت به علت کاهش نرخ دلار و درگیر مولفه‌های سیاسی نزولی شود.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    استقلال چه شد؟

  • طاهری سرمور

    بادرود.تنهاراه نجات مردم وبورس دست برداشتن دولت ازسرشرکتهاواجرای قوانین وشفافیت درکارهابدون توجیح،وعمل گرایی به جای حرافی،وامابورس وقتی دولت تمام سودشرکتهاراازطروق مختلف چون مالیات،خوراک،خدمات دولتی وغیربالامی کشدشرکتهاهم درقبال آن ازسودباقیمانده چیزی به سهامدارندهدمسلمابورس بایداینچنین باشدوحقوقی آزادانه قیمتهارابالاوپایین می کنددرحدی که فقط خودش سودبگیرد.

  • مجمع تحلیلگران

    بسم الله.همونطور که قبلا هم گفتم تضاد منافع حقیقیا و حقوقیا تو کشورای با تورم بالا رو کاملا مشاهده میکنین نه؟ یعنی سود برا حقوقی تو ریزش سهمه نه افزایشش دقیقا چیزی که به ضرر شماس. حال کسی میتونه بگه واقعا کدوم سهم ارزندس؟ بعدا راجع به علت اینکه چرا بورس قادر نیست نسبت به تورم افزایش قیمت داشته باشه توضیح میدم. فقط این همه کارشناسی درست میکنم یکی نیست به ما یک قرون پول بده خخخخ باشه اقا اینم برا اجر اخرتمون. دو سه تا راهنمایی اول باید هماهنگ باشین و پولاتونو از بانکها و صندوقهای با درامد ثابت بکشین بیرون. دوم هرگز تو بورس سرمایه گذاری نکنین. هرگز نه صف تشکیل بدین نه دنبال صف بقیه برین. و چهارم دین و ایمانتونو از دست ندین .و در اخر هیچوقت دل به کسایی که امتحانات قبلیشونو بد دادن جهت رفع مشکلتون دل نبندین و زود باور نباشین .موفق در پناه ایزد منان.بزودی نتیجه افکار و اعمال بعضیا به خودشون باز خواهد گشت

  • ناشناس

    هیچ نظری درست نیست بجز بیسوادی اقتصادی و نداشتن تعصب!

  • تو

    هیچ نظری درست نیست بجز بیسوادی اقتصادی و نداشتن تعصب!

  • تو

    هیچ نظری درست نیست بجز بیسوادی اقتصادی و نداشتن تعصب!

  • ناشناس

    این دولت فقط شاخص سازی خوب بلده وگرنه قیمت سهام مال شاخص ۵۰۰هزار هستش .وسرمایه مردم روز به روز بیشتر داره از دستشون میره