کد مطلب: ۶۷۱۰۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس/ ۴ سیگنال جدید برای سهامداران بورس

پیش‌بینی بورس/ ۴ سیگنال جدید برای سهامداران بورس

شاخص کل بورس روز گذشته روند نسبتا نزولی داشت. امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس امروز، روند متعادلی رو به منفی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس روز گذشته افت ۱٫۲ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۵۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادلی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی منفی می‌شود.

فاطمی امین، وزیر صمت در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد که مخالفتی با عرضه خودرو در بورس کالا ندارد. این در حالی است که دیگر اظهارات وی، در تضاد با این موضوع بود.( اقتصادآنلاین )

این تناقض می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورس کالا و بازار خودرو بگذارد.

در متن نامه رئیس سازمان حمایت به مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران آمده است: در خصوص تصمیم‌های جلسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ مبنی بر تعیین قیمت سبوس به استحضار می‌رساند که با توجه به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و تغییر نرخ ارز ترجیحی نهاده‌های دامی، در برآوردهای قیمت شیرخام توسط این سازمان نرخ هر کیلوگرم سبوس معادل شش تومان منظور شده است.( تسنیم )

این افزایش قیمت می‌تواند صنایع مرتبط در بورس را صعودی کند.

حمیدرضا صالحی، رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: قطعی برق برای صنایع به ویژه صنایع بورسی و سهامداران آنها، خسارت‌های زیادی به همراه دارد. اما اگر برق در بورس انرژی عرضه و قیمت واقعی آن کشف شود، می‌‌توان شاهد توسعه صنایع، نیروگاه‌ها و چه بسا در آینده با رقابتی شدن عرضه برق؛ شاهد کاهش قیمت آن باشیم.( اقتصادآنلاین )

عرضه برق در بورس انرژی می‌تواند قیمت و نحوه مصرف آن را متعادل سازد.

ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص ورود به پرونده تخلفاتی بورس گفت: هنوز کسی بازداشت نشده است. اقدامات خوبی با کمک دستگاه‌های متولی صورت گرفت.(مهر)

کارشناسان عقیده دارند در صورت بازداشت متخلفین، اعتماد سهامداران نسبت به بورس افزایش می‌یابد.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وقتی کسی کارش رو بلد نیست هر روز یه چیزی میگه . اثر شلاق چرمی رو که میدونید ، وقتی یه سانتی متر جهت شلاق رو تغییر بدید محل اصابت شلاق با توجه به طول اون چندین برابر تغییر می کنه . حالا وضعیت حرف افراد هم همینه . اگر یه فرد عادی در مورد اقتصاد حرف بی ربطی بزنه شاید هیچ تاثیری روی اقتصاد نداشته باشه ، ولی وقتی یه وزیر که کارش صد در صد مرتبط با اقتصاده همون حرفو بزنه میتونه هزاران نفر رو ورشکست و هزاران نفر دیگه رو یه شبه پولدار کنه .

  • ناشناس

    سلام سومین روز اختلال در سیستم کارگزاری مفید

  • ناشناس

    چرت وپرته فقط نمی‌خواهند شاخص رشد نکنه
    ختم کلام می‌خواهند بفروشی با پولش سیب زمینی و پیاز بخری😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  • ناشناس

    من برای همیشه دیگه با بورس خداحافظی کردم دیگه بر نخواهم گشتا اعتماد بر نخواهد گشت انسان عاقل نباید دو دفعه گزیده شود وگرنه عقل سلیم ندارد بورس برای خودتان