کد مطلب: ۵۲۷۴۹۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ فروردین / خبر مثبت بازار سرمایه چیست؟

پیش‌بینی بورس فردا ۲۱ فروردین / خبر مثبت بازار سرمایه چیست؟

بازار سهام در هفته گذشته روند-نزولی داشت و امیدها برای بهبود بورس در سال جدید را ناامید کرد. حالا با شروع هفته چهارم معاملاتی فروردین روند بازار چگونه پیش می‌رود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در هفته گذشته به روند نزولی خود را ادامه داد و شاخص کل در طول یک هفته گذشته حدود ۳۰ هزار واحد افت کرد.

برخی از کارشناسان روند بازار را متاثر از حواشی نشست برجام می‌دانستند. در مقابل برخی از کارشناسان معتقد بودند بازار به اخبار مذاکره واکنشی نشان نمی‌دهد. از طرفی قیمت دلار در برخی از روزها با افزایش همراه بود، اما روند معاملات تغییری نکرد.

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز با اشاره به این موضوع که در هفته گذشته شاهد صف‌های طولانی بودیم، توضیح داد: با توجه به همین موضوع ارزش معاملات بازار حجم کمی داشت. عصاری در ادامه گفت: احتمال زیاد در هفته پیش‌رو هم با همین روند روبه‌رو هستیم.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه دو عامل اصلی موثر در بازار وجود دارد گفت: یکی از عوامل مهم در معاملات هفته پیش‌رو، مذاکرات برجام است، فارغ از هر نتیجه‌ای که از مذاکرات به دست بیاید، نتیجه جلسه برجام تاثیر منفی در بازار دارد.

او با اشاره به اینکه دامنه نوسان هم یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در بازار است توضیح داد: با وجود صحبت‌های زیاد مسئولان سازمان درباره تغییر یا حذف دامنه نوسان، هنوز تصمیم نهایی در رابطه با دامنه نوسان گرفته نشده است.

او در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود، خروج پول از سهم‌های شاخص‌ساز را شاهد هستیم. تنها خبر مثبت برای بازار می‌تواند تزریق نقدینگی با حجم زیاد توسط حقوقی‌ها به بازار باشد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    معلومه که بخور بخوره
    همه جو منفی میدن???

  • Majid

    اگر بازار بورس واقعآ برای آقایان مهم هست ی مقدار از همان پولی را که آقای دژپسند گفتن که از بورس برداشت کردیم را به بورس برگردونن تا معاملات دوباره رشد بکنه و اگر بازم بفکر برداشت هستن دیگه مردم پولی ندارن که جیب آقایان پر بکنند .
    علی برکت الله

  • ناشناس

    پول مردمو خورددیدوسرمردم کلاه گذاشتید فردایی هم هست اعتماد مردمو گرفتید

  • ناشناس

    من نظر میدیم حرف بدیم نزدیم مال ما ثبت نمیکنی میان تو تلوزیون داد میزنن سهام بدیم با بیست درصد تخفیف مردم بیچاره به این دولت اعتماد میکنن الانم که سهام شده هیچ وجدانن شما وجدان دارید

  • whitehorse

    ما خودمون مقصریم تا جایی که تو سری خور باشیم حقمونه که همچین بلایی سرمون بیاد. هیچ وقت نتونستیم حقمون رو بگیریم. اینا ما رو شناختن میدونن که ما پشتوانه ای نداریم قدرتی نداریم دارن حقمون رو به راحتی میخورن. 2روز رفتیم اعتراض 1 روز مثبت شد سازمان بورس رو ترک کردیم و از اون روز به بعد همچنان منفی. بورسی که با 2تا تخم مرغ به سر درش رنگ سبز به خودش میگیره خنده داره.

  • ناشناس

    بورس ۷۰درصد منفی
    بازار ۱۰۰درصد مثبت
    جمعا بورس ۱۷۰درصد منفی
    بورس با بازار هم خوانی ندارد هنوز علتش معلوم نشده???

  • طاهره

    کرم به جان سهام افتاده از درون اون رو پوک کرده واین شاخ و برگ ها به یک باره خشک خواهد شد.کسی به هیچ وجه ورود نکنه.

  • مسییر قانون

    بی شک کاهش ارزش سهام به دست خود حقوقی ها است چون درصدی کمی از سهام هر شرکت در اختیار حقیقی ها میباشد و به نظر نیاز به اصلاح قانون تجارت دارد که چطور یک شرکت 80 درصد ارزش سهامش کاهش یافته و هنوز فعالیت دارد مگر بورس مکان مزایده و مناقصه میباشد یا واقعا سهام یک شرکت ارزش داشته و به دلیل قانونی بالا رفته و به نظر ضعف در قوانین باعث ایجاد فرصت طلبی برای اشخاص حقیقی اندک و حقوقی های برای خالی کردن جیب مردم میباشد

  • پژمان

    شماها که ضررشو کشیدین نفروشین بلخره یه اتفاقی می افته

  • ناشناس

    دولت باید پولهایی که از بورس خارج کرده وارد بورس کند تا ضررهای مردم جبران شود.
    تفسیر و بحث و تحلیل و تغییر دامنه نوسان و غیره فقط نمایشی فریبنده بیش نیست…