کد مطلب: ۴۶۳۰۹۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس فردا شنبه ۲۸ تیر ۹۹ چه می‌شود؟

بورس فردا شنبه ۲۸ تیر ۹۹ چه می‌شود؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به روند بازار طی معاملات روز چهارشنبه، نمی‌توان انتظار بازاری مثبت را برای فردا، شنبه داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته شاخص کل بورس تهران با رشدی ۵ درصدی نسبت به هفته گذشته در سطح یک میلیون ۸۴۱ هزار و ۷۰۰ واحدی به کار خود خاتمه داد و این درحالی بود که کارشناسان و تحلیلگران هفته گذشته روند بازار را متعادل و نزولی پیش‌بینی کرده بودند.

محمد خبری‌زاد، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درخصوص پیش‌بینی روند بازار شنبه به تجارت‌نیوز، گفت: روند معاملات روز چهارشنبه نشان داد که تقریبا سهم‌های بزرگ بازار و سهم‌هایی که طی ده روز معاملاتی گذشته بیشترین میزان ورود پول را داشته‌اند، به غیر از چند همه این سهم‌ها به تعادل رسیده‌اند.

وی افزود: بازار شنبه را هم می‌توان اینگونه پیش‌بینی کرد که اگر در یک ساعت ابتدایی بازار، سهم‌های بزرگ معاملات خوبی بگیرند، شاهد بازار مثبت خواهیم بود اما اگر معاملاتشان به محدوده منفی یا حتی صف فروش متمایل شود می‌تواند حتی سهم‌های کوچک بازار را نیز تحت تاثیر قرار داده و کلیت بازار فردا را منفی کند به همین دلیل یک ساعت ابتدایی معاملات فردا بسیار مهم است که نشان می‌دهد روند بازار فردا مثبت خواهد بود یا منفی.

وی با اشاره به روند بازار چهارشنبه خاطر نشان کرد: نمی‌توان انتظار بازاری مثبت را طی معاملات فردا داشت مگر روند بازار عوض شده و شاهد ورود پول به سهم‌های بزرگ باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    سلام
    چرا بود امروز ماباقی پول فروش سهام عدالت واریز بکنید پس چی شد چرا مردم را اذیت می کنید.هرسد روز 50 هزار تومان می ریزین

    • ناشناس

      ۱۰۰رو مینویسن صد اون ک شما نوشتی سد وسیله ای ک رو دریا میبندن سد کرخه?

    • زهرام

      سد نه صد

    • ناشناس

      ببین داداش سد رو روی دریا نمی بندن روی رودخونه می‌بندن.اونم که مثال زدید سد کرخه رو روی رود کرخه زدن

  • علی

    با این روند صعودی که در قیمت دلار وطلا و بورس و اجناس داریم فقط یک چیز میتوان پیشنهاد داد و آن هم اینکه نقد نباشید که لااقل در این آشفته بازار ارزش پولتان کمتر از بین بره.

  • ناشناس

    اخبار این سایت رو زیر نظر بگیرین بعد متوجه میشین که تمام تلاشش رو انجام داد تا هجمه به سهم های بزرگ در هفته گذشته بالا بره و الان اصلاح رو داریم میبینیم.اینوگفتم که سرخط اخبار که در روزهای قبل معاملات که نوشته شده “بورس فردا چه میشود”رو در روز های قبل بررسی کنید بعد متوجه همه چیز میتوان شد.اخبار فقط جنبه هدایت کردن رو دارن بهترین تحلیل چیزیه که خودتون انجام بدین پرسود باشید

  • علی آذری

    این دیگه بورس و سهامداری نیست بلکه قماربازی و گلدکوئیست بازی شده.سود سالانه سهام منفی ولی قیمت در عرض دوماه دوبرابر شده. بر چه اساس و شاخصی معلوم نیست فقط رفتار هیجانی خریداران تازه وارد و تورم لجام گسیخته.این بورس چه کسانی را بدبخت می کند خدا میداند!کسی که علم و دانش مالی و سرمایه گذاری نمی داند بهتره از طریق صندوقها وارد شود.

  • موسی

    بابا غط کردم درخواست فروش دادم من از مجبوری بیکاری خودم ک نان پیدا نمیکنم بخورم ب فروش گذاشتم بانک صادرات ۱۹ خرداد ب کارگزا واگذار نمودم دالان ۲۹ تیرماه باید کجا دادا منو بزنم بابا

  • یوسف رضایی

    بخداقراربودواسه من۴۶۰۰۰۰۰بریزن ۲۲۰۰۰۰۰دومیلیون دویست ریختن همه حرفاشون دروغه بخداگول نخوریدسهام بالابره پایین بیادهرچی خودشون بریزن همونه

  • ناشناس

    سلام خسته نباشید من تازه وارد بورس شدم نمیدونم چی بخرم میشه راهنمایی کنین

  • ناشناس

    تحلیل صددرصد اشتباه لطفا اعتبار سایت تون رو زیر سوال نبرید با این کارشناس

  • ناشناس

    بخدا اگه سهام من2500 بدن یه پیت بنزین میبرم خودمو تو بانک مسکن آتیش میزنم

  • ناشناس

    بانک انصار تورا به خدایی که قبول داری مابقی فروش سهام مارو تسویه کن بره گرفتارم زن هستم همسرم بیماره واریز کن