کد مطلب: ۴۸۰۳۸۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس فردا ۸ مهر ۹۹ / آیا فردا روز سرنوشت‌ساز بورس است؟

پیش‌بینی بورس فردا 8 مهر 99 / آیا فردا روز سرنوشت‌ساز بورس است؟

امروز فشار عرضه در نمادهای بزرگ بازار سهام ادامه داشت و شاخص کل 3.5 درصد ریزش کرد و به محدود حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحد رسید. اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، جو هیجانی بازار سهام و طولانی شدن زمان اصلاح بازار، ضرر و زیان سهامداران را زیاد کرده و سهامداران در حال خروج سرمایه از بازار سهام هستند.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اوضاع بازار سرمایه بسیار پیچیده شده است و امروز حتی با وجود رشد چشم‌گیر قیمت دلار، انتظار می‌رفت که بازار سرمایه روند صعودی داشته باشد. اما بازار سرمایه بدون توجه به قیمت دلار راه خود را می‌رود که دلیل آن جو بی‌اعتمادی است که در بازار و میان سهامداران ایجاد شده است.

این کارشناس در رابطه با روند بازار فردا افزود: شاخص کل به محدوده حمایتی یک میلیون و 500 هزار واحدی رسیده است و به همین دلیل می‌توان گفت الان وقت مداخله حقوقی‌ها در بازار است. امیدوارم بازار فردا از سمت حقوقی‌ها جمع شود. اما از طرفی نیز به دلیل حجم بالای عرضه، جمع کردن صف‌های فروش برای حقوقی‌ها هم کار بسیار دشواری است.

اما نکته قابل توجه این است که به نظر می‌رسد فردا روز مهمی در بازار است. اگر بازار فردا مجددا منفی و نزولی باشد، بازگرداندن شاخص به مدار صعودی کمی دشوار می‌شود. هرچند به نظر می‌رسد که جمع کردن بازار فردا نیز کار دشواری برای حقوقی‌ها باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط صبر کنید از قدیم گفته اند گر صبر کنی زغوره اسید سازی

  • ا

    سرمایه دار فقط به فکر جیب و شکم خودشه آخه تویی که خونتو و فروختی یا تویی که پول رهن و اجاره خونتو ریختی توی بورس انتظار داری یه شبه میلیاردر بشی .هر چی سرتون بیاد حقتونه تا دیگه شما باشید توی اینجور صفها نریزید.همه مردم رو بدبخت کردید خداکنه از این بیشتر منفی بخوره تا پاره بشید.

  • ناشناس

    آخه تا کی نادانی و بی خردی ، بورس که کوتاه مدت سود نمیده بورس برای بلند مدته

  • ناشناس

    سلام ?

  • كارشناس بازار سرمايه

    فردا دولت وحقوقى ها بايد بدون قيد وشرط نسبت بهجمع وجور كردن بازار اقدام كنند اگر فردا حمايت انجام نشه ديگه بازار سرمايه رو نميشه درست كرد

  • ناشناس

    سلام
    من واقعا ازین اوضاع متاسفم اما بهتر قبل از اینکه وارد بورس میشدیم کمی دانش بورسی پیدا میکردیم ?

  • پیامبر پیشگو

    درود تنها راه برون رفت از سقوط بورس اول اعتماد سازی و صداقت. زمانی سرمایه سردر گم به هر جا برود اعم از ارز سکه طلا خودرو مسکن مواجه میشود با رشد غیر منطقی و فروش ناگهانی باعث سقوط راه برون رفت اول اموزش بعد ورد سرمایه

  • سبحان

    با این اوضاع ریزش اکثر سهم ها که تا 60 درصد بوده است،
    شاخص کل بورس اگر دستکاری نمیشد باید به عدد یک میلیون و 200 هزار واحد می رسید.

  • عباس منجزی

    با سلام و درود به تمامی دوستان و همکاران در چرخه بزرگ اقتصادی یعنی بورس و فرا بورس بنده حقیر از سال ۱۳۸۲ در بورس بصورت آماتور فعالیت داشته و از سال۱۳۹۰ بصورت حرفه ای کار خود را دادمه دادم و تا برج ۳ امسال هیچ مشکلی نمی دیدم ،اما ،یک نکته بسیار مهم رو میخواهم عرض کنم اون هم اینه که به این بازار که دیگه در دست هیچ کسی بجز دولت نیست باید بگم چطور میشه در تمام دنیا نرخ افزایش و کاهش قیمت ها با طلا و دلار است ولی در ایران فقط دولت و اگر دولت برج ۵ قیمت گذاری جدید انجام داده چرا ما بازهم همان واحد ها و همان قیمت ها را دنبال میکنیم پس دیگر به این بازار اطمینان نخواهم داشت و نه به دولت خوش بین هستم یک توصیه به تازه وارد ها تا اول کار هستید برگردید این راه بن بست است …

  • سین میم

    عالی بود بلکه شاید مردم عبرت بگیرند چیزی که اینقدر براش تبلیغات میکنند سرمایه گذاری نکنند.از اولش معلوم بود که فقط کارشون سر کیسه کردن پول مردمه.خدا به مردم رحم کنه فقط.چه کسایی که رفتند وام گرفتند و تو این کار سرمایه گذاری کردند?