کد مطلب: ۴۸۴۳۴۰

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

سیگنال‌های مثبت بورس در هفته آینده / بازدهی بازار مثبت می‌شود؟

سیگنال‌های مثبت بورس در هفته آینده / بازدهی بازار مثبت می‌شود؟

در پایان معاملات آخرین روز هفته، شاخص کل بازار سهام متاثر از عرضه زیاد در نمادهای بانکی و فلزات با افت یک درصدی به یک میلیون و 561 هزار واحد رسید. بازار هفته آینده چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد بازار سهام در حال آماده‌سازی برای از سرگیری روند صعودی خود است و متغییرهایی از جمله قیمت دلار و انتخابات امریکا بر روند شاخص کل بازار سهام تاثیرگذار است. اما با توجه به این متغییرها روند بازار هفته آینده چگونه است؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز بیان کرد: با وجود روند منفی شاخص کل در پایان معاملات سه روز اخیر بازار سهام شاهد افزایش حجم معاملات هستیم که باعث امیدواری به بازار سهام است، سیگنال‌های امیدوارکننده‌ای به بازار سهام مخابره می‌شود که اخبار لغو تحریم‌ها و قیمت ارز می‌تواند از مهم‌ترین این سیگنال‌ها در کوتاه‌مدت باشد.

این کارشناس در رابطه با بزرگ‌ترین متغییر تاثیرگذار بر بازار سهام گفت: بعد از انتخابات امریکا و مشخص شدن قیمت ارز بازار بیشتر به سمت ریسک‌پذیری می‌رود.

او در رابطه با بورس هفته بعد گفت: هفته بعد به دلیل خبر لغو تحریم‌های آمریکا و احتمالا افزایش حجم معاملات به دلیل ارزندگی سهم‌ها و همچنین گزارش‌های 6 ماهه روند بازار صعودی خواهد بود، هرچند ممکن است در روزهای ابتدایی هفته شاید روند به صورت اندک منفی باشد اما بازدهی بازار سهام هفته آینده احتملا مثبت خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خوشبین شاخص

    تجارت نیوز هم به اجبار یاد گرفت همش سیگنال مثبت بده و از واقعیتها دور بشه
    باور کنید سهامدارم و از خدامه رشد کنه و مدتهاست سهمی نمیفروشم تا به نوبه خودم هم حمایتی کنم هم به سودم برسم..
    اما اینقد نظر دادیم و تجارت نیوز رو به منفی بافی متهم کردیم که گاهی مثل تازه وارد بورس مطلب میزنه و صرفا امیدواری بی پایه و تحلیل میده که اینم خودش خطرناکه..افراط و تفریط مشکل زاست…………..

  • h210

    برنامه های کارشناسی بورس در تلویزیون و غیره و اینکه بگویند فردا یا هفته دیگر چه میشود باید حذف شود چون به نفع خودشان سیگنال میدهند

  • سید

    هر کس یه هفته کارشناس سرمایه است بعد هم که پخش دراومد کی بود کی بود من نبودم اینها بیشتر نماینده حقوقی هستن تا کارشناس??????

  • ناشناس

    با این احتمالات پدر مردمو در آوردین من که تمام زند گیمو گذاشتم بورس به خاطر تشویق های حسن آقا حالا جواب می‌خوام یه بار بگین به پولمون نرسیم یا بد بخت شدیم بریم خاک به سرمون کنیم

  • مسعود

    آقا تنها راه سود قابل توجه در بورس سهامداریه، شما چکار دارید ترامپ سرفه کرد یا فلان روزنامه چی نوسته؟؟ اگر سهامداری کنی بورس همیشه سبز میمونه من حتی یک سهم رو هم نفروختم اگرچه تو ضرره، خیلی ها که همینطوری تو صف فروش و خرید قرار می گرفتند و باعث مشکلات بورس شدند خوشبختانه با ضرر خارج شدند و رفتند این باقیمانده هم اگر برند ما یه نفس راحت می کشیم تا سهامدارهای واقعی بمونند و بورس راه صعود اصلیش رو در پیش بگیره

  • ناشناس

    برخلاف نظر کارشناس تجارت نیوز احتمالا شاخص منفی هست هفته آینده….به امید روزهای سبز بورس

  • ناشناس

    دیگه خسته شدیم

  • ناشناس

    فقط تا میتونید بخرید.از هفته آینده شروع صعود بورس.

  • ناشناس

    بورس ایران تحلیل نداره کارشناسان نظرشون همه کشکه

  • عسگر نوری

    دوستان خدا وکیلی تمام عرضه اولیه ها رسیدن به قیمت روز اول صد درصد این عرضه اولیه ها که پنجاه شثت درصد منفی خوردن الان موقعه خرید انهاست .من که شنبه از هر کدامشان اگر راه بده خرید پنج تومانی بکنم جمعا بیست تایی از ان سهام را انتخاب کردم شما جا نمانید اگر شنبه راه داد عرضه اولیه ها را بخرید صددر صد رشد میکنن.