کد مطلب: ۵۴۸۳۳۳

پیش‌بینی هفتگی بازار سهام / کارشناسان هفته سوم خرداد ماه بورس را چگونه پیش‌بینی می‌کنند؟

پیش‌بینی هفتگی بازار سهام / کارشناسان هفته سوم خرداد ماه بورس را چگونه پیش‌بینی می‌کنند؟

در هفته‌ای که گذشت بازار سهام، روندی متعادل و رو به صعود را پشت‌سر گذاشت و علاه بر رشد ۳٫۵ درصدی، ارزش معاملات هم بیشتر شد. اما این هفته کارشناسان روند بازار سرمایه را چگونه پیش‌بینی می‌کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته‌ای که گذشت شاخص کل توانست رشدی ۳٫۵ درصدی را به ثبت برساند و با وجود نوسان زیاد، در نهایت مثبت به کار خود خاتمه دهد. در این هفته هم با توجه به دو روز تعطیلی شنبه و یکشنبه، اکثر کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که بازار روندی مثبت را داشته باشد به طوری که بیش از نیمی از کارشناسان، روندی مثبت را برآورد می‌کنند.

photo 2021 06 04 22 46 52

آخرین اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ از صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام به همه تجارت نیوزی هاامشب آقای قاضی زاده هاشمی گفت که تخلفهای کسترده و۲۰۰کدحقوقی بلای جان بورس شده که باید به قوه قضایی ارجابشن و بانک صادرات ۹هزارو۴۰۰ملیارد پول خارج کرده این فقط یک قلم هست دیگه حساب کنیدبقیه بانکهاوبیمه ای ها فولادی ها خودرویی ها چقدرخارج کردن اما حالاکه اقای قاضی زاده بانک صادرات رو گفت باید بریم ازش شکایت کنیم.

  • ناشناس

    دولت ..بدترین یادگاری بی رحمانه ودست در جیب مردم را کرد…از تیم اقتصادی که سرمایهای مردم را گروگان گرفت ونتوانست برگرداند.شاکی خواهیم بود.ــتیم اقتصادی دولت سرمایهامان را پس بدید…ظلم کردید…یادمان خواهد ماندـ….ننگ بر شما

  • ناشناس

    بورس از فردا مثبته…چون خود دولت خالی کرده بود…صبور باشید وتو صف فروشها نروید…شاخص هم وزن هم اینهفته راه خواهد افتاد..

  • سالار

    سهمهایی که خیلی افت کردن و قیمتشان خیلی ریزش کرده برای خرید و ورود پله ای عالی هستتد مثل خمحرکه . ختوقا . کفپارس . بترانس . کفرا . خودرو . خساپا . خگستر . و ……..

  • مالباخته

    اخرش معلوم شدکه چراشاپورمحمدی اخراج شد یکی ازنامزدهای انتخاباتی گفت شاپورمحمدی میدونسته که قراره پول مردم رو ازبورس خارج کنن ووقتی خواسته دامنه نوسان روکم کنه بهش اجازه ندادن پس ایشون استعفانداده واخراج شده؟؟؟؟??

  • ناشناس

    نفروشید .نفروشید…تا شاخص برسه ۱۷۰۰ ..فقط ده روز قوی….نه ماه را پس خواهیم گرفت…بورس به زور و اجبار دولت مهار شده…پاشونو از گلوی بورس بردارنند…خواهد رفت…دولت تدبیر حمایت حمایت…خاطره بد نگذارید.همتی ودژپسند ..چه کردند با مردم…خدا هدایتتان کند..روح وروان سی میلیون سهامدارو بازیچه خودتان کردیددددد

  • محمد

    شاخص باید بیاد رو نهصد تومن تا کامل تخلیه بشت اصلاح زمانیش هم تمام بشه ایشالا توکل به خدا نیمه دوم سال بهتر خواهد بود

  • ناشناس

    سوال مهم و اساسی از شرکتهای کوچک و خصوصی این ایت که شماها که از رفتن بالای سهم شرکت خودتان تا سه برابر سود کردین..که با بازیگر وحقوقی مرنبط سود کردید چرا الان قفل نگهداشتید..سازمان بورس به راحتی میتواند کنترل کند..اما سکوت کرده…و سهمهای کوچک نشستند تا بار دیگر مفت بخرند…سازمان بورس.ناظر محترم شما شریک این جرم هستید…قفل شرکتهای شاخص هم وزن را عدهای خصوصی گروگان گرفتن…تمامتان باید محاکمه شویددد

  • ناشناس

    هشتک سهمهای کوچک را ازاد کنید…حقوقیهای رانتخوار پولهای ممردم رابرگردانیدد…وگرنه مجبور خواهیم شد اسم شرکتهای مطقلبتان را رو کنیم…هشتک سهمهای کوچیک را ازاد کنید…ناظران سهمها حمایت حمایت…ـممنون

  • ناشناس

    طبق انتشاز اسناد مبالغ تامیین مالی دولت از بورس مشخص شد یک سوم تامیین بودجه دولت در سال ۹۹ از بورس تامیین شده…قوه قضاییه لطفا رسیدگی کنیدد.

    • ناشناس

      قوه قضاییه خودش اصل جنسه

    • ناشناس

      چی مثلا سال قبل خبر نداشتن
      شک نکن دست همشون توی یک کاسه است

    • ناشناس

      قوه قضاییه رییسش داره رئیس جمهور میشه خدا به داد برسه