کد مطلب: ۵۷۸۹۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته آخر شهریور از نگاه کارشناسان بازار سهام

پیش‌بینی بورس هفته آخر شهریور از نگاه کارشناسان بازار سهام

بازار سهام هفته گذشته با افت شاخص همراه شد اما در آخرین روز معاملاتی با رشد حدودا سه هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت. روند بازار هفته آینده به چه صورت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ،بازار سهام هفته گذشته با افت شاخص همراه شد اما در آخرین روز معاملاتی با رشد حدودا سه هزار واحدی در کانال یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد قرار گرفت.بازار هفته آینده به چه صورت است؟

بیشتر کارشناسان بازار هفته آینده را مثبت یا خنثی پیش‌بینی کردند. علی عصاری، کارشناس بازار سهام اما روند بازار را منفی پیش‌بینی کرد. کارشناسان دیگر هم بازار سهام را مثبت ارزیابی کردند و معتقدند برخی از گروه‌های شاخص‌ساز هم پیشتاز بازار سهام هستند. در این باره مریم محبی، میترا تاتاری و مهشید داداش‌زاده تحرکات بازار را مثبت ارزیابی کردند و گروه‌های پیش‌رو را هم تک سهم‌ها و شاخص‌سازان دانستند.

WhatsApp Image 2021 09 10 at 22.25.37 1

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام واقعا چرا دولت آقای ریسی یک فکری به حال سهام دارایکم نمیکنه با قیمت حدود ۲000۰ تومان دادن با مردم حالا شده ۱۳000تومان مردم کلی تو ضرر هستند واقعا

    • ناشناس

      پالایش که ما را بد بخت کرده چی از زمان عرضه تا حالا 20″30 درصد هم سود نداده هیچ 20″30 درصد تو ضرره

  • ناشناس

    انشاالله ویا همت سهامداران صبور، شنبه سبزسبزه

  • ناشناس

    میترا خانم کارشناس که در پیشیبنی برعکس شاید دنبال معروفیته

  • وحید

    جالبه همه کارشناسان جوان هستند و بی تجربه معلومه خودشون هم تو این یک سال بورس رو یاد گرفتن ای کاش به جای یه تعداد نویسنده محتوا و ادمین اینستاگرام تعدادی متخصص این جا نظر میداد نه افراد معمولی بگش ما کارشناس هستیم با نگاه به عکس و تحلیل همشون طی چند روز بعد مشخص شد چقدر حرفه ای هستند

  • ناشناس

    محض رضای خدا یه بارم پیش بینیاتون درست از کار در نیومد 🙂