کد مطلب: ۶۱۶۰۰۱

روند سینوسی در بازار سهام/ احتمال فشار فروش در بورس فردا

روند سینوسی در بازار سهام/ احتمال فشار فروش در بورس فردا

بازار سهام در ابتدای معاملات امروز روندی رو به رشد داشت. در ادامه از سرعت این رشد کاسته شد و در نهایت شاخص کل با ۰٫۱ درصد رشد نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس در ابتدای معاملات امروز روندی رو به رشد داشت. در ادامه از سرعت این رشد کاسته شد و در نهایت شاخص کل با ۰٫۱ درصد رشد نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: نشانه خیلی مهم در دو هفته اخیر در بورس به چشم می‌خورد. بورس در یک نمودار سینوسی در حال حرکت است. به این صورت است که اگر روال بازار در انتها صعودی باشد، شروع بازار فردا هم صعودی است و بالعکس.

وی ادامه داد: نقطه عطف بازار نیمه آن است. در ساعت ۱۰:۳۰ به بعد روند به شدت تغییر می‌کند. همین‌طور که امروز نیز شاهد بودیم. بازار با توجه به اتمام رو به رشد روز گذشته مخصوصا در گروه خودرو، کار خود را با رشد آغاز کرد.

عصاری عنوان کرد: عرضه نیمه دوم بازار طبیعتا به فردا سرایت خواهد کرد و بازار با روال منفی کار خود را آغاز می‌کند و پرعرضه خواهد بود. اما مجددا در نقطه عطف فردا شاهد بازگشت بازار خواهیم بود.

این کارشناس بازار سهام گفت: شرایط بازار به گونه‌ای است که نقطه ابتدایی با انتهایی بازار تقریبا در یک سطخ قرار می‌گیرد و سعی می‌شود بازار بدون تغییر زیاد به پایان برسد. این موضوع بیشتر به دلیل ابهام در سرمایه‌گذاران است. باید دید از مذاکرات برجام یا سایر متغییرهای بازار چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

آخرین پیش‌بینی بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اقای کارشناس بازار کلا دستوری اداره میشه ،هنوز دولت در حال نوسان گرفتن توسط بعضی از سهامها هست و نگاه نمیکند ضرر بعضی از سهامها به ۹۰ درصد نزدیک شده هست.

    • ناشناس

      سهامدارهای محترم سهمهاتون نفروشید نفروشیدنفروشید الان دارن فقط سهمهارو به قیمت مفت جمع میکنند حالا که ما ضرر کردیم به سود ۶۰۰۰درصد فکر کنید من خودم اینطوری سود کردم بعد ۶سال ولی الانم میگم چه دلیلی داره سهمی که تو ضرر هستین بفروشید الان اگه تحت فشار هستیم لااقل در اینده ازش استفاده کنیم برنامه ریزی کنید با پولی که احتیاج ندارید به صورت پله ای سهمی رو که دارید بخرید سهام شناور جمع بشه همه سود میکنند کمااینکه سهام خیلی از شرکتهارو دارن چراغ خاموش جمع میکنند نترسید نترسید نترسید

  • ناشناس

    اقای کارشناس فرمودید اول اواخر بازار عین همه بله اول اواخر باید برویم اون دنیا مردم را به فرو ش ترغیب نکن بازار دستوری است وارونگی نیست دلشان به

  • ناشناس

    دنیا محل گذر است و آخرت سرای باقی، به جای گذاشتن کامنت های نادرست و اعصاب خوردی برای خود و دیگران تامل کنید که چرا ضرر کردید و روش معامله گری خود را اصلاح کنید تا به سود برسید، طمع را کنار گذاشته زیرا طمع باعث رفتارهای هیجانی شده و رفتارهای هیجانی عامل اصلی ضرر در بورس است.
    شاعر بسیار زیبا می گوید؛
    چو گل گر خرده ای داری، خدا را صرف عشرت کن ……………..
    که قارون را غلط ها داد سودای زر اندوزی.
    دست در راه مانده ای را بگیرید، در راه خدا انفاق کنید، مدرسه ای بسازید، مسجدی را آباد کنید زیرا این ها ارزش های واقعی هستند و بدانید که اگر در همه حال خدا را در نظر داشته باشید هیچ گاه دچار ضرر و زیان نمی شوید بلکه مشمول رحمت الهی قرار می گیرید، در راه خدا انفاق کنید چون تنها او قادر متعادل است و اگر در راه خدا بذری کاشتید بدانید که به صد دانه تبدیل خواهد شد.

    • ناشناس

      چشم

    • ناشناس

      عزیز برادر کدام طمع ،کدام رفتار هیجانی ، کدام معامله گری ، بنده از طریق بهترین صندوق های سهامی در بورس سرمایه گذاری کردم بعداز یک سال و نیم نه تنها سود نکردم بلکه بخش زیادی از سرمایه ام نابود شده.خواهشا حرف مفت نزنید و نمک بر زخم سهامداران عزیز نریزید.چون این سهامداران دیگر به اندازه کافی اعصابشان داغون هست شما دیگه داغون ترش نکن.
      متشکرم

  • Saman

    انشاالله نابود بشن تمام کسانی که مال بیچاره هایی که تمام زندگیشون رو فروختند و وارد بورس کردندنابود کردند و آنها را به خاک سیاه نشاندند

    • ناشناس

      کاش تمام زندگیشونو وارد بورس نمیکردن دژپسند میدونست چه خبره گفت تمام سرمایتونو وارد نکنین

  • Saman

    انشاالله به امید خدا، فرج نزدیک است

  • ناشناس

    من ۱۰ سال ک در بازار بورس هستم اینو بگم ک هیچکسو هیجا همچین حرفهایی زده نمیشه بورس ربط به هیچ کسو هیجا نداره خبرها سودها بازارهای جهانی فقط کمک کنده به روند سعود یا پایین اومدن قیمت سهام هستن تا زمانیکه بازیگران و بازار گردانها تمام سهام بورس رو از چنگ مردم در نیارن همینجور درجا میزن و آنقدر منفی بکنن ک سهامدار خسته بشه پس اگر دیدگاهتون کوتاه مدت هست بورس ایران اصلا جای خوبی نیس
    بورس ایران به یه سال دو سال سودی به سهام دار نمیده حداقل ۵ساله برنامه‌ریزی کنین حرف این کارشناس محترم هم کاملا درسته برای بازار فردا با تشکر از سایت تجارت نیوز

    • ناشناس

      برادرعزیزشما اول نگارش خودت را درست کن که چندتا غلط املایی داری بعد اظهار نظر کن همه دوستان تحصیلکرده وبه اقتصاد آشنایی دارند ولی چون از رانت استفاده نمیکنند متضرر شدند

    • ناشناس

      بازارهای جهانی فقط کمک کنده به روند سعود ؟!!!
      میگن باید سواد بورسی داشته باشید ولی شما حتی سواد فارسی هم ندارید …

  • ناشناس

    بعداز دوسال دزدیدن پول ملت حالا رهایی از این قمارخانه شده آرزو

  • ناشناس

    خرید درمنفی 4و5در5دقیقه پایانی با فاصله 2درصد پایانی واخرین معامله

  • ناشناس

    سلام
    درد و دل سرمایه گذار
    خواهشا منتشر کنید و به دست رئیس جمهور برسانید
    دولت چرا از رسانه ملی کشور، عموم مردم را با دروغ در سال 98 دعوت به سرمایه گذاری در بازار سرمایه کرده است من خودم پول خرید مسبکنم را که در سال 98 برای خرید مسکن بود در بازار سرمایه آوردم بعد از گذشت یکسال و اندی 73%سرمایه ام سوخت شد و دولت با تبلیغ دروغین در رسانه ملی زیان تقریبی 4 میلیارد تومان را به بنده وارد کرده است که البته برای عموم مردم هم همینطور میباشد آیا معنی حق الناس فقط در لفظ کلام است یا در عمل به آن باید همگی کوشا باشیم چون آه خدا بگیرد فقیر و غنی باهم میسوزند.

  • ناشناس

    یجوری میگین احتمال فشار فروش فردا انگار هر روز مثبت ۵ میخوره