کد مطلب: ۵۵۱۴۶۵

یک کارشناس بورس پاسخ می‌دهد:

پیش‌بینی بورس ۲۳ خرداد / بازار تحرکات گسترده‌ای را نخواهد داشت

پیش‌بینی بورس ۲۳ خرداد / بازار تحرکات گسترده‌ای را نخواهد داشت

یک کارشناس بازار سرمایه درباره پیش‌بینی بازار فردا گفت: تا مشخص شدن نتیجه انتخابات پیش‌بینی می‌شود فشار فروش در بازار بالا باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سرمایه امروز ۲۲ خرداد با روند منفی به کار خود پایان داد و ارزش معاملات هم نسبت به هفته گذشته کاهش چشم‌گیری را تجربه کرد و به سه هزار میلیارد تومان رسید. همچنین شاخص کل بورس هم امروز با شش هزار واحد ریزش در محدوده یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد قرار گرفت. امروز عمده نمادهای شاخص‌ساز بازار در محدوده منفی بودند و بانکی‌ها تاثیر بیشتری در روند نزولی بازار داشتند.

نوید قدوسی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بازار هفته چهارم خرداد گفت: بازار در هفته منتهی به انتخابات قرار گرفته و تا مشخص نشدن نتیجه انتخابات مردد و منتظر است و پیش‌بینی می‌شود فشار فروش در هفته جاری بالا باشد.

قدوسی در بخش دیگری گفت: رشدی که در هفته‌های گذشته بازار به خود دید حالا استراتژی سهامداران را تغییر داده و آنها در جهت ذخیره سود خود هستند تا وضعیت بازار به تعادل برسد و تا بعد از انتخابات هم با توجه به طرز فکر سرمایه‌گذاران روند بازار تغییری نمی‌کند.

وی درباره تاثیر تغییر نرخ دلار در بازار سرمایه گفت: نرخ دلار در روزهای گذشته تغییرات کاهشی کوچکی را داشته است اما این تغییرات اندک نمی‌تواند روی بورس تاثیر بگذارد. بر فرض شکل‌گیری توافق‌های برجام و کاهش نرخ دلار باز هم به دلیل تاثیر مثبتی که بر صادرات و بازاریابی جهانی شرکت‌ها رفع تحریم‌ها می‌گذارد تاثیر کاهش قیمت ارز در بازار مشخص نخواهد شد اما به صورت کلی روند مذاکرات برجام غیر قابل پیش‌بینی شده است.

قدوسی درباره پیش‌بینی بورس فردا ۲۳ خرداد و هفته جاری گفت: در این هفته بازار نوسانی خواهدبود و روند مشخصی را ندارد و با یک حرکت خنثی به دلیل وضعیت انتظار و ابهام خریداران و فروشندگان به کار خودش ادامه می‎‌دهد.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت ۱۷ از صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دهنوی این بود تاریخ ساز شدن بورس ایران .فکر کنم بد ترین تاریخ بورس ایران را تا اینجا شما رقم زدی در تاریخ ثبت خواهد که که با تغییر دامنه نوسان چه گولی به مردم زدی وآنها را صد درصد متضرر کردی

  • ناشناس

    روحانی یک جو غیرت از خودت نشان بده با این همه تذکر لااقل چند روزی بورس مًبت کن هرچند زمان گذشته دیگر کسی تره هم برات خورد نمیکند با خیانت به سهام داران مظلوم بورس لعنت ابدی برای خودت بجا گذاشتی

  • محمد

    نیمه دوم فردا یا پس فردا مثبت میشه ایشالا یه کندل خوب بزنه رفتیم یکوسیصد به امید خدا

  • علی

    آقا انتخابات چیه به دلیل خرید و فروش نوسانی است . نمادها در حالت اصلاح هستند تابه حمایت برسند و دوباره در نزدیکی به مقاومت می فروشند ودوباره نوسانگیری میکنند تا به حمایت برسد .ما دیگه گول حرفهای شما را نمیخوریم

  • ناشناس

    سهامداران عزیزضررکرده…..یک ادم بیسواد هم میتواند درک کند….کسری بودجه دولت را ازبورس تامین کردند..که بدون مشارکت…همتی…و دژپسند…وعامل اجرایی انها..ریاست قبلی بورس..قالیباف…امکان پذیرنبوده است…اگردقت کنید..اینک نابودی سرمایه های مردم را به گردن هم می اندازند….خداوکیلی….اگرقانونی باشد..باید این سه نفررامحاکمه..تابرای مردم همه چیز روشن شود..ازگفته های اقای زاکانی..براحتی میشود فهمید..که اوضاع بر چه قراری بوده است…امیدواریم بحق زهرا…..اینها و عاملان دیگر…مثل وزیر نفت…..محاکمه بشوند….مگرمیشود…زندگی خیلی از مردم را نابود کرده اند و حالا…جوابگو نباشند؟ممنونیم ازتجارت نیوز..که حداقل..حرفهایمان را..نشرمیدهد ته کمی ارام بگیریم.

  • سیدحسین

    بورس بالاخره محکوم به درست شدنه،تنها چیزی که درست نمیشه بازی باروح وروان واموالمونه!!؟دزدی از مردم به هر نحوی وهرشکلی اینبار به جای بانک و موسسات اعتباری و امثالهم بورس کشور!!!؟تاییدنکنی یه موقع تجارت نیوز!!؟

  • ناشناس

    این دیگر چه نوع بازی هست که کارشناسان شما سر مردم بیچاره درآورده اند؟؟؟!!! با این همه تورم افسار گسیخته و قیمت های نجومی و ثانیه ای، قیمت بیشتر سهم ها نسبت به سال قبل بیش از ۸۰درصد افت کرده .
    لذا نظریه کارشناسان با اما و اگر و وابسته کردن بازار سرمایه به مسایل مختلف مانند مکانیسم ماشه، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، برجام ، قیمت دلار و هزار کوفت و زهرمار دیگر شده و حالا هم بعد از ۱۰ ماه ریزش و نابودی سرمایه مردم، وضعیت بازار سرمایه وابسته به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران شده که البته نتیجه آن مشخص است( لطفاً به طرفداران هیچ جناحی بر نخورد) بنده فقط فکر نابود شدن سرمایه خودم و این همه دروغ پردازی مسئولان دولتی ، سازمان بورس و کارشناسان با نظریه های ناامید کننده هستم .

  • ناشناس

    روباه عامل اصلی زیان سهامداران خرد می باشد

  • ناشناس

    بورس در 1400 نمیخاد صعود کنه…………….
    نماد زشگزا کی میخاد حمایت بشه…………..

  • اماتور

    واقعا این چه بورسیه تمام اقلام مصرفی دوبرابر شده اند حتی سهمی مثل کحافظ که محصولاتش را با دوبرابر قیمت پارسال داره میفروشه وتصویب شده قیمتش سهمش نسبت به پارسال همین موقع قیمتش از نصف هم اومده پایین تنها یک چیز باعث این همه بی عدالتیه اون هم سیاست غلط دولت حالا کسری بودجه رو از بورس کشیدی بیرون که حرامت باشه لازمه این همه تو بوغ وکرنا کنی که بازار رو هم بشکنی واقعا چه نوع سیاستی داری اقای روحانی این باعث میشه تا 20 سال کسی به تو ودار ودسته ات رای ندند و مهجور سیاسی بشین که حقتون هم هست.