کد مطلب: ۴۱۳۹۴۹

بدترین عملکرد ماهانه بیت‌کوین در ۲۰۱۹ / آخرین پیش‌بینی‌ها از بازار ارزهای دیجتال

بدترین عملکرد ماهانه بیت‌کوین در 2019 / آخرین پیش‌بینی‌ها از بازار ارزهای دیجتال

اگرچه بیت‌کوین با 17.3 درصد کاهش در نوامبر 2019 بدترین عملکرد ماهانه خود را به ثبت رسانده، اما همچنان از ابتدای سال تاکنون 102 درصد رشد داشته است. آینده این رمزارز تا پایان سال چگونه خواهد بود؟

بیت‌کوین با 17.3 درصد کاهش در نوامبر 2019 نسبت به ماه گذشته، بدترین عملکرد ماهانه خود را در سال جاری میلادی به ثبت رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، درحالی‌که قیمت بیت‌کوین در روزهای ابتدایی ماه در محدوده 9 هزار دلار معامله می‌شد، از هفته دوم روند نزولی به خود گرفت. تا جایی که در ساعات پایانی روز 24 نوامبر، قیمت هر بیت‌کوین به شش هزار و 924 دلار کاهش یافت.

بالاترین قیمت بیت‌کوین اما به روز ششم ماه نوامبر مربوط می‌شود. این رمزارز در این تاریخ با قیمت 9 هزار و 345 دلار معامله شد.

نمودار زیر روند ماهانه قیمت بیت‌کوین را در ماه نوامبر (10 آبان تا 9 آذر) نشان می‌دهد:

بیت‌کوین

افت 17.3 درصدی بیت‌کوین در ماه نوامبر

در نوامبر سال 2018 هم بیت‌کوین با افت قابل توجهی مواجه شد. درحالی‌که در دسامبر 2017، این ارز دیجیتال به 20 هزار دلار رسیده بود، به دلیل فروش بیش از حد در دسامبر 2018 به سه هزار و 122 دلار کاهش یافت.

با توجه به اینکه هلوینگ بعدی (نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین) در ماه می 2020 اتفاق می‌افتد، بسیاری پیش‌بینی کرده بودند که قیمت این ارز رمزنگاری‌شده در ماه نوامبر افزایش یابد. با این حال اینطور نشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت بیت‌کوین در سه ماهه سوم سال از 13 هزار دلار به هفت هزار و 500 دلار کاهش یافته است. این عملکرد ضعیف در فصل سوم سال موجب شده بسیاری از استخراج‌کنندگان اقدام به فروش بیت‌کوین‌های خود کنند.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین تا پایان سال میلادی

پیش‌تر ویلی وو، تحلیلگر پیش‌بینی کرده بود که اگر قیمت بیت‌کوین در ماه نوامبر به کمتر از هشت هزار و 300 دلار برسد، در ماه دسامبر با کاهش عمیق‌تری مواجه خواهد شد.

مایکل نووگراتز، تحلیلگر دیگر اما معتقد است که بیت‌کوین به زودی روند بهبود را در پیش خواهد گرفت.

او تا پایان سال جاری میلادی سطح مقاومتی بالاتر از 10 هزار دلار را پیش‌بینی کرده است.

نباید فراموش کرد که علی‌رغم افت قابل توجه قیمت بیت‌کوین در هفته‌های گذشته، این رمزارز محبوب از ابتدای سال 2019 تاکنون رشدی 102 درصدی داشته است.

* بخش‌هایی از این گزارش برگرفته از منابع coindes k و newslogica l است.

جدیدترین اتفاقات مربوط به بیت‌کوین را می‌توانید در سلسله اخبار بیت‌کوین تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.