کد مطلب: ۵۴۸۵۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دلار و طلا فردا چه می‌شوند؟ / ۱۰ خبر مهم برای پیش‌بینی بازار دوشنبه

دلار و طلا فردا چه می‌شوند؟ / ۱۰ خبر مهم برای پیش‌بینی بازار دوشنبه

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به یک میلیون و ۷۹ هزار تومان رسید و قیمت دلار صرافی ملی بدون تغییر همان ۲۳۳۳۸ تومان مانده است. اما فردا ممکن است چه شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به یک میلیون و ۷۹ هزار تومان رسید و قیمت دلار صرافی ملی بدون تغییر همان ۲۳۳۳۸ تومان مانده است. اما فردا ممکن است چه شود؟ ۱۰ خبر مهم احتمالا اثرگذار بر این دو بازار را در زیر بخوانید:

ـ رئیس اتحادیه طلای تهران گفته است: احتمالا در هفته سوم خرداد انس جهانی طلا و دلار روند افزایشی داشته باشد، بنابراین ممکن است طلا در بازار ایران گران شود.

ـ یک آتش‌سوزی دیگر رخ داده و ساعاتی پیش اعلام شد آتش‌سوزی همراه با صدای انفجار شدیدی در کارخانه فولاد زرند کرمان اتفاق افتاده است.

ـ مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران از بازگشت این پالایشگاه به مدار تولید خبر داده است.

ـ تعداد جانباختگان روزانه کرونا به ۱۲۸ نفر تقلیل یافته است.مجموع جان باختگان این بیماری ۸۰ هزار و ۹۴۱ نفر شده‌اند.

ـ معاون فنی گمرک ایران گفت:محموله یک صد هزار دزی واکسن اسپوتینک کرونا وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و تشریفات گمرکی آن در کمترین زمان انجام گرفت.

ـ سخنگوی پنتاگون با ادعای اینکه دو کشتی ایرانی در حال حمل سلاح به ونزوئلا هستند، اعلام کرد که نیروهای آمریکایی از نزدیک این دو کشتی را تحت نظر دارند.

ـ معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است: همانطور که می‌دانید مذاکرات جریان دارد و ما ادامه خواهیم داد تا به یک بازگشت متقابل در پایبندی به تعهدات برجام برسیم.

ـ دیپلمات‌های غربی به یک رسانه انگلیسی گفته‌اند نمایندگان انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا در نشست آتی شورای حکام آژانس اتمی دنبال صدور قطعنامه علیه ایران نیستند.

ـ در هفته گذشته هرچند بورس به رقابت با بازارهای طلا و دلار برگشت و بازدهی ۳٫۵ درصدی را به ثبت رساند. اما پربازده‌ترین بازار نشد و سکه با رشد ۴٫۱ درصدی در صدر جدول بازدهی هفتگی قرار گرفت.

ـ بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از دوشنبه ۱۷ خرداد ماه آغاز می‌شود.

از این اخبار برمی‌آید که اخبار حاوی نااطمینانی بر اخبار اطمینان‌بخش تا حدی غلبه دارند که در صورت بروز این اتفاق می‌توان انتظار نوسان محدود در بازارها را داشت. اما آیا بازار طبق این انتظار عمل خواهد کرد؟

آخرین اخبار درباره چشم‌انداز بازار ارز را در صفحه پیش‌بینی دلار بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر میدانستید که چه بر سر دنیا خواهد امد واینده جهان چه غوغای میشود در فکر اینکه چه میشود چطور نبودیم عجله کنید وبهم نیکی کنید نسبت بهم مهربانتر باشید روزتان رو به پاکی وخوشی بگذرانید واز برکت ونعمت های پرودگار مهربان استفاده کنید قدر یگدیکر را بدانید وقتی نمانده است

    • بهرام زند

      نوستراداموس به اون عظمت پیشگوییاش کشک از آب دراومد.
      شما پیشگوی جدیدی؟

    • ناشناس

      ??????

  • ناشناس

    فقط نیکس و خوبی بهم‌مثل کشورهای غربی ..احترام ب انسان ..مرهیز ازحسادت ..دروغ و تکبر و تهمت میتونه زندگی زیبایی توام با آرامش …

  • ناشناس

    هرموقع طلا خریدم گرون بود. احتیاج به فروش داشتم. ارزون بود. تف به این طلا

  • ناشناس

    همچین از نیکی کشورهای غربی میگی انگار اونها فرشته اند، نه بابا من ۳ سال شمال اروپا آلمان و سوئد بودم این خبرا که میگی اونجوری هم نیست .افسردگی بیداد میکنه دکترها هم دارو نمیدن میگن برو ورزش کن تو هوای باد و بارون، مخصوصا مهاجرها

  • ناشناس

    منتظر دلار پنجاه هزار تومانی تا پایان دولت باشید