خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۰۳۱۳

پیش‌بینی دلالان بازار از آینده قیمت دلار

پیش‌بینی دلالان بازار از آینده قیمت دلار

گرچه با اعلام خبر پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا بازار ارز و سکه صبح دیروز روند نزولی یافته بود و با اینکه صبح دیروز قیمت ارز روی گیشه برخی از صرافی‌ها و صرافی بانک ملی رقم 22 هزار و 680 تومان را نشان می‌‌‌داد اما بعدازظهر دیروز تابلوی صرافی بانک ملی رقم 23 هزار و 500 تومان را نشان می‌داد که در چنین فضایی برخی از صرافی‌ها نیز احتمالا به دلیل متضرر شدن مغازه‌های خود را بسته نگه داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گرچه با اعلام خبر پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا بازار ارز و سکه صبح دیروز روند نزولی یافته بود و قیمت هر دلار 22 هزار و 890 تومان و قیمت سکه نیز برای فروش 12 میلیون تومان شده بود اما مقاومت برخی از صرافی‌ها و گسیل دلالان خیابانی آنان به حواشی بازار ارز موجب شد قیمت سکه بعدازظهر دیروز با بیش از یک میلیون تومان افزایش به 13 میلیون و 100 هزار تومان برسد و هر دلار آمریکا در خیابان فردوسی توسط دلالان بیش از 25 هزار تومان برای رهگذران عرضه شود.

این درحالی است که عصر دیروز گیشه صرافی‌های آزاد قیمت ارز را 23 هزار و 500 تومان نشان می‌داد. اعلام خبر پیروزی بایدن به مثابه آب سردی بود که بر حرارت موجود در بازار ارز ریخته شد، با این حال دلالان خیابانی متاسفانه همچون گذشته با حضوری پرتعداد مانع از تداوم نزول قیمت ارز می‌شدند و ارز را به قیمت بالای 24 هزار تومان از رهگذران و مردم فروشنده می‌خریدند و به قیمت بالای 25 هزار تومان می‌فروختند.

وقتی از یکی از دلالان در حاشیه میدان فردوسی درباره قیمت خریدشان می‌پرسم می‌گوید که حاضر است دلار را به قیمت 24 هزار و200 تومان بخرد، با این حال چند متر آن طرف‌تر دلال دیگری قیمت 24 هزار و 600 و یکی دیگر نیز قیمت 24 هزار و 700 تومان را اعلام می‌کنند.

از یکی دیگر از دلالان درباره قیمت فروش ارز می‌پرسم که می‌گوید حاضر است هزار دلار را به قیمت 25 هزار و 200 تومان بفروشد، هرچند که معتقد است با کمی صبر، قیمت ارز از این میزان پایین‌تر می‌آید اما به گزارشگر ما می‌گوید: ما الان اغلب خریدار ارز هستیم تا فروشنده، الان می‌خریم تا زمانی که قیمت بالا رفت بفروشیم.

با اینکه صبح دیروز حدود ساعت 10 و 15 دقیقه قیمت ارز روی گیشه برخی از صرافی‌ها و صرافی بانک ملی رقم 22 هزار و 680 تومان را نشان می‌‌‌داد اما حدود ساعت 15 و 30 دقیقه بعدازظهر تابلوی صرافی بانک ملی رقم 23 هزار و 500 تومان را نشان می‌داد. در چنین فضایی برخی از صرافی‌ها نیز احتمالا به دلیل متضرر شدن مغازه‌های خود را بسته نگه داشتند.

منبع: روزنامه خراسان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ینی این همه تو کشور اقتصاددان و مسیول هست همون خیارن دلال پیش بینی میکنه
    خیلی ممنون ما رو مطلع کردین
    مسیولین خودشون دلال هستن

  • ع

    غیر از اینکه بریم کارتن خواب بشیم

  • ناشناس

    دیگه هیچ نظری ندارم
    نا امید شدم
    شاید رحمت خدا نازل شودچون خداوند می فرمایدفَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًاإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا

  • ناشناس

    خبر تایید واکسن کورنا در چین و آمریکا و رونق اقتصاد جهانی و بالا رفتن قیمت نفت . . و آمدن طرفتار سرسخت برجام به کابینه بایدن و آزاد سازی پولهای بلوکه شده باعث سقوط شدید ارز طلا خواهد شد قابل توجه دلالان دلار و سکه فعلا نفروشید بورس هم داشت مقاومت میکردالان حال روزش اینه قیمت دلار موقعی که ۲۴ تومن بود رایس بانک مرکزی گفت قیمت خیلی پایینتر از این حرفهاست مقاومت فایده ای نداره خریدار نیست. بانک مرکزی بخاطر اینکه شرکتهای بزرگ و دولت ضرر سنگین ندن و کالاهای خودشون رو بفروشن فعلا داره مدارا میکنه و کم کم قیمت دلار رو پایین میکشه تا ۱۶ تومن و بعد از برجام باید تا ۱۰تومن وایسته و به دولت بعدی تحویل بده مطمان باشید همین میشه

  • ناشناس

    به دهان پیر مرد و بچه هم افتاده بود دلار ۱۵ تومن،۱۷ تومنی ،۱۲ تومنی ،من دوروز پیش گفتم دولت خودش از ۲۲.۵۰۰ به بالا می خره وبعد بیاره به مردم ۱۵ بده ،همتی هم اینا رو شنیده بود همه شدن دلال دهانشان رو سرویس کرد،باریک،باریک،…

  • ناشناس

    خیلی عالییهدیگر بهتر از این نمی شود?

  • ناشناس

    دلار می رسد به 12هزارتومان صبر داشته باشید ازدللان کاری برنمی ایید فقط صبر وصبر

  • عماد

    تحلیل های مسخره دیدم از بعضیا. من مدت زیادی هست تو ارز دیجیتالم.
    یکی به من بگه اون دلالی که حاضره صدها هزار دلار بخره از کجا آورده؟؟ بعضا تا میلیون دلار. مشخصه آدم بعضی از دولت مردها هستن( آقای رییس جمهور). دوستان میخان بگن که قیمت ارز به خاطر ترامپهو کرونی ها به خاطر اونه. چرا کالای گمرک ترخیص نمیشه؟؟؟نفوذی و بعد پیروزی بایدن دوباره بحث مذاکره میاد؟ و در آخر ای عمرشون قیمت دلار رو میارن پایین تا ۱۵ تومن. عزیزان است قیمت دلار منطقی نیست. ببینید همه چی داره قاچاق میشه. یعنی ارزش پول ایران نسبت به دلار غیر طبیعی کمه.

  • ناشناس

    این چه وظعیه دلار شب هم گرون میشه

  • ناشناس

    با عرض سلام
    من فقط میخواستم بدانم قیمت دلار در ایران بر مبنای چه چیز بالا و پایین می‌شود.
    اقتصاد سالمی که داریم
    صادرات یا واردات که نداریم چون تحریم هستیم
    فروش نفت هم که نداریم
    دوستان فقط توضیح بدهند چطوری قیمت دلار یکدفعه میشه 27000تومان و یک شبه میشه 24000 تومان؟؟؟؟؟؟؟؟ ?