خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۲۰۷۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته آینده / سیر نزولی شاخص تا کی ادامه دارد؟

پیش‌بینی بورس هفته آینده / سیر نزولی شاخص تا کی ادامه دارد؟

با توجه سیر نزولی بازار سرمایه امروز در ادامه ریزش بازار، شاخص کل مجددا بیش از سه درصد ریزش داشت و به مرز یک میلیون و 600 هزار واحد رسید. اما با توجه به آخرین سیگنال‌ها، بورس هفته بعد چه خواهد شد؟

حمید نوبهار، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بازار سهام در هفته آینده بیان کرد: حرکت بازار در هفته‌های اخیر روزانه با نزول همراه بوده و شاخص کل، شاخص هم‌وزن،شاخص 50 شرکت فعال و 30 شرکت بزرگ با افت ارزش‌های متوالی همراه بود.

وی افزود: با توجه به وضعیت ریزش‌ها که مستقیما ناشی از عدم هماهنگی در نوع حمایت از بازار سرمایه است ما در عرضه دارا دوم شاهد کشمکش میان وزارت اقتصاد و وزارت نفت بودیم و بعد از آن هم ورود خوب و زود هنگام مجلس باعث شد در نهایت دارا دوم در یک روز از طرف سازمان خصوصی‌سازی با پیگیری‌های مجدد عرضه شود اما این عرضه با بی‌اعتمادی مردم به بازار سرمایه همراه شد.

وی در رابطه با تصمیمات شورای عالی بورس گفت: بعد از تشکیل جلسه شورای عالی بورس تصمیم گرفته شد از سهم‌های شاخص‌ساز حمایت شود و این اتفاق را در روزهای گذشته شاهد بودیم، هر چند نتوانست روند نزولی بازار را برگرداند اما در سهم‌های مهم صف‌های فروش جمع شد.

وی در رابطه با پیش‌بینی وضعیت بازار در هفته آینده گفت: به نظر می‌رسد اگر این حمایت‌ها از بازار ادامه‌دار باشد در هفته پیش‌رو به سمت تعادل پیش خواهیم رفت و بعد از آن به مرور بازگشت سیر صعودی را شاهد خواهیم بود.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    فردا مثبته حالشو ببرید مثبت که شد یه سیگنال توپ معرفی میکنم بازم حالشو ببرید همتوک سالم و سلامت باشید
    تو رد خدا ایتقدر بهم توهین نکنید ایرانیما

    • ناشناس

      کانال داری آقا محمد

  • ناشناس

    کسی که دوماه وارد بورس شده معلومه از بورس هیچی سر در نمیاره.چی میکی تا وقتی نفروشی نه سود کردی نه زرر.مثل اینه که بری میوه بخری و بزاری گوشه انباری و پیش خودت بگی میوم که قیب نمیشه هر وقت بخوام سر جاشه،دیگه به اینجا عقلت نمیرسه که اگه به موقع نری سر وقتش خراب میشه و دیگه چیزی برای خوردن نداری.مثل بورس که اگه به موقع نفروشی فقط میتونی توی پورتفوت به سهام بی ارزشت نگاه کنی و دیگه ارزشی نداره

  • رود

    امیدوارم که هیچ کس سهامش رو در طی این مدت نقد نکرده باشه چون اصلاح به پایان رسید از فردا شاهدش خواهید بود و قیافه ی اون دسته از عزیزانی که با صف نشینی هم اهل فن و خودشون رو اسیر کردن بسیار دیدنی خواهد بود…

  • گرگ وال استریت

    سلام دوستان من خوشبختانه سهمم را فروختم درسته با ضرر بود ولی به استرسش نمی ارزید
    الان کسایی که میگن نرید تو صف فروش خودشون تو صف فروشن دلگرمی تو مجازی میدن که کم ضرر کنن
    هرکس میخواست وارد بورس بشه تا الان شده دیگه جدید وارد بازار نمیشه
    مساله افزایش بخاطر تقاضای زیاد بود که دیگه تقاضا کننده نداریم شاخص ها میاد زیر ۵۰۰ هزار

  • ناشناس

    تجارت نیوز خودشم از پیش بینی روزانا پشیمون شده.رفته تو سایز پیش بینی هفتگی.آقا بورس ایران غیر قابل تحلیل و پیشبینی هست. لطفاً تجارت نیوز اینو لااقل انتشار کن.ممنون.

  • ناشناس

    به نظرم بهترین کار سرمایه گذاری تو ملک هست که یه روز هم فرش نرفت میتونی اجاره بدی….خیالت راحته که سرمایت لااقل از بین نرفته.

  • ناشناس

    دوستان این هفته هم میگفتن سبزه ولی فک نکنم ب این زودیا سبز ببینیم فعلا خونی هس
    و لطفا فعلا نفروشین تا بورس ب حالت اولیه برگرده

  • ناشناس

    فقط صبرنفروشیدمطمعن باشیدمثبت برمیگرده انسان باهربادکوچکی نبایدبلرزه من میلیاردندارم شکرمثل بقیه ام غیرازدست نگه داشتن چاره نیست

  • ناشناس

    خداروشکر امروز سود هست والا از ۲۰ میلیون اومده بودم سه میلیون امروز یه ذره سود بود کرد پنج میلیون

  • امیر

    اونایی که میگن صبر کنید و سهامداری کنید مطمئن باشید دانش چندانی از بورس ندارند افراد آگاه و حرفه ای با تشخیص به موقع 20 روز قبل سرمایه خودشون رو خارج کردند و هنوز هم ورود نکردند چون هنوز زمان ورود نرسیده و مشخص نیست کی به مدار صعودی وارد بشه زمانی ورود میکنند که بدونند در عرض دوماه حداقل 50 درصد سود خواهند کرد این نتیجه وجود پول و قدرت در دست یه عده هست