کد مطلب: ۵۲۰۰۶۲

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۸ اسفند ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۸ اسفند ۹۹

دیروز، اسکناس آمریکایی با افزایش جزئی ۲۰ تومانی به بهای ۲۴ هزار و ۷۷۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز، اسکناس آمریکایی با افزایش جزئی ۲۰ تومانی به بهای ۲۴ هزار و ۷۷۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: به گفته فعالان، زمانی که دلار به محدوده ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومانی نزدیک شد،‌ میزان خریدها در بازار افزایش یافت. به این ترتیب می‌توان محدوده یاد شده را حمایت جدید دلار قلمداد کرد.

در حالی که برخی از معامله‌گران به افت قیمت خوش‌بین هستند،گروهی باور دارند، اسکناس آمریکایی طی روزهای بعدی افزایشی خواهد شد. یکی از عللی که امید برخی معامله‌گران برای افزایش قیمت را بالا می‌برد، انتظار برای افزایش خریدها در روزهای انتهایی سال است.

همچنین به نقل از اقتصادنیوز نوشت: به‌طور سنتی در روزهای انتهایی سال و حتی در ابتدای سال جدید، عرضه ارز از سوی صرافی‌های مجاز کاهش پیدا می‌کند. در چنین فضایی، برخی معامله‌گران می‌توانند با معاملات اندک کمی قیمت‌ها را در جهت صعودی قرار دهند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سرمایه داران ناراحت نشوند کافی هستش یک ترقه نزدیک یکی از سفارتها یا پادگان های امریکا بترکه دلار گرانتر میشود ولی هیچ وقت ارزان نخواهد شد اگر اینجور گران نشه یک نادان میاد شعار میده من با امریکا میجنگم ولی بچه هایش را برای زندگی وتحصیل ایران را مناسب نمیبیند به امریکا میفرستد وچهره حزب الهی بخود میگیرد