کد مطلب: ۴۹۴۵۲۶

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ آذر ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 6 آذر 99

دیروز در بازار آزاد دلار روی رقم 25 هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت دلار دیروز در بازار متشکل 24,101 تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز در بازار آزاد دلار روی رقم 25 هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت دلار دیروز در بازار متشکل 24,101 تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

دیروز حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: ایران و آمریکا هر دو می‌توانند تصمیم بگیرند و اعلام کنند که به شرایط ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ برمی‌گردند هم ما برمی‌گردیم و این می‌تواند راه‌حل بزرگی برای بسیاری از مسایل و مشکلات باشد و مسیر و شرایط را کاملاً تغییر دهد و سپس می‌توان مراحل بعدی را در بخش‌های مختلف ادامه داد.

از سوی دیگر امیدها به توزیع گسترده واکسن کرونا و جمع شدن غائله کرونا بیشتر شده است.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: بازار ارز در هفته جاری کم معامله بوده است و رکود بر خرید و فروش‌ها سایه انداخته بود. در همین بازه زمانی، صرافی‌های بانکی فعالیت عادی خود را در بازار انجام می‌دادند و در نتیجه اجازه نوسان‌گیری به سفته‌بازان را ندادند. صرافی‌های بانکی روز چهارشنبه ساعت۲ بعدازظهر با قیمت ۲۴ هزار و ۹۷۰ تومان اقدام به عرضه ارز می‌کردند.

این قیمت ۸۰ تومان کمتر از روز قبل بود و همین‌طور تمایل بازارساز برای نزول دلار به کانال پایین‌تر را نشان می‌داد. یکی از مهم‌ترین عواملی که موجب می‌شد بازیگران بازار ارز داخلی تمایل بیشتری برای فروش داشته باشند، نزول بهای حواله درهم به زیر مرز ۷ هزار تومانی بود.

به باور تحلیلگران فنی، خط ۷ هزار تومانی در بازار درهم از اهمیت زیادی برخوردار بود و در صورتی که بازار زیر آن پایدار بماند، علامتی از احتمال نزول بیشتر سایر ارزها خواهد بود

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نفهمیدیم ارزونی خودرو رامیبینیم یانه

    • ناشناس

      ربطی به ارزانی خودروی داخلی نداره ، فقط خودروی خارجی به طور مستمر و تدریجی با ادامه کاهش قیمت ارز پایین میاد .