کد مطلب: ۴۹۰۷۳۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۱ آبان ۹۹ / اخباری که احتمالا بر بازار ارز تاثیر می‌گذارند

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 21 آبان 99 / اخباری که احتمالا بر بازار ارز تاثیر می‌گذارند

دلار بازار آزاد امروز در کانال 27 هزار تومان ماند و دلار نیمایی به 25 هزار و 150 تومان کاهش یافت. اما فردا بازار ارز ممکن است شاهد چه تغییراتی باشد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، اخباری امروز منتشر شده‌اند که احتمالا بر نرخ ارز فردا تاثیر داشته باشند.

ـ رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزارت امور خارجه در زمینه فعالیت‌های انجام گرفته برای آزاد سازی منابع مالی بلوکه شده ایران در برخی کشورها، بر ضرورت هماهنگی بیشتر و موثر وزارت امور خارجه و بانک مرکزی در این زمینه تاکید کرد.

ـ رئیس‌جمهور روسیه در نشست سازمان همکاری شانگهای عنوان کرد که ما دو واکسن ثبت شده در روسیه داریم و آزمایش‌ها تا کنون تایید کرده‌اند که این واکسن‌ها ایمن هستند. واکسن سومی هم در دست تولید است.

ـ سخنگوی دولت گفت: اکنون در آستانه خروج از جنگ تحمیلی اقتصادی هستیم و همه باید رفاه مردم را اولویت اصلی خود قرار دهند.

ـ رئیس جمهور گفت: اکنون نوبت منتخبان و رهبران جدید در ایالات متحده آمریکاست که پیام ملت خود را به خوبی درک کنند و این اراده به تغییر را در سیاست خارجی خود و رابطه با دیگر کشورها و ملت‌ها عملی سازند.

ـ وزارت خزانه‌داری آمریکا اتباع ایران و تایوان و چندین شرکت مستقر در ایران، سنگاپور، چین و هنگ‌کنگ را در فهرست تحریم قرار داد.

ـ دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود چنانچه قیمت انس جهانی ارزان شود و بازار ارز هم کنترل شود ممکن است کاهش قیمت طلا ادامه‌دار باشد.

با توجه به اظهارات امیدوارانه رئیس جمهور و سخنگوی دولت و از سوی دیگر پیش‌بینی روند نزولی طلا، ممکن است بازار ارز فردا روز پرنوسانی نداشته باشد و در یک دامنه محدود نوسانات منفی را پشت سر بگذارد.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • لئوناردو

    با توجه به صحبت هاي صورت گرفته ي مسئولين، مطمئن شدم دلار بزودي ميشه 50 تومن

  • ناشناس

    هر وقت رئیس جمهور نظر داده کلا بر عکس شده

  • ناشناس

    با این اوضاع ما چجوری امید ب زندگی داشته باشیم اینده بچه هام چی میشه!!به فکر کارگر با حقوق ۲ میلیونیش با این همه تورمو گرونیم باشین!!!

  • متین

    هیچ کس مقصر نیست جز این مردم بیسواد و شکم‌پرست که از نوک دماغشون بیشتر نمی‌بینن ، حکومت و نوع زندگی در هر کشور رو خوده مردم تعیین میکنند ، همین هایی که امروز برای پول بیشتر درصف‌ها می ایستند بعداز مدت زمانی بدلیل حرص زدن زیاد به بیماریهایی مبتلا میشوند که همه پولاشان را در راه مطب‌ها و بیمارستانها هزینه میکنند ، تا‌ وقتیکه فقط سودخودت رو ببینی و ب انسانهای دیگه توجه نکنی امثال روحانی سوار گردنت هستند ، بامید آگاهی ‌.

    • ناشناس

      مرسي متين جان

  • ناشناس

    هر چی تا حالا هوای من و خانواده م رو داشتن، منم برای انتخابات جبران میکنم . تنها کاری که از دستم بر میاد

  • ناشناس

    دو ماهه دیگه که ترامپ بره گرونی هاروهم با خودش میبره…. میگی نه نیگااا کن.

    • آرش

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

  • ناشناس

    با سلام توی این چند روز اگر دقت کنید دلار افت شدیدی داشت اگه جوابشو نمی گرفتن الان ۱۷ تا ۱۸ بود مشخصه که بالا و پایین کردن دلار کلا کار دولت هست و گر نه می گین بانک مرکزی نمیتونه جلوی چندتا از بچه دلالت بیسته فقط میخوان مردم سر کیسه کنن

  • امیررضا

    من از اولش گفتم دلاراتونو از چنگ در بیارن هی شما منفی بهم دادین حالا بفرمایید دولار برگشت همون ۲۷ تومن کار دکتر روحانی به قولش بود وقتی دلار میاد پایین نترسید دوباره میکشه بالا مثل بورس حالا قیافتون دیدن داره دلاراتونو فروختید هفته دیگه میشه ۴۰ تومن به دلار ۴۰ تومنی سلام کن به پراید ۲۰۰ سلام کن

    • ناشناس

      دلارهاتو تشک کن بخواب روشون بدبخت،همین روزاست که سکته کردنتو ببینیم
      امسال شماهان که دلار اینطوری شده،اگه کسی نخره بازم بالا میره

  • کوروش

    تا زمانی که تحریم هستیم هیچی پایین نمیاد همه چی موقتیه مگر اینکه چاره ای به فکر ایران بشه

  • ناشناس

    دست مسئولان رده بال درکار دلالی هست .سال هفتادو یک خودرو تویوتا مدل۸۵یک یا دوملیون تومن بود .چرا روزبه روز بد تر میشویم