کد مطلب: ۵۳۰۸۰۳

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. همچنین بهای هر سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان اعلام شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز یکشنبه ۲۹ فروردین با ۱,۴۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. همچنین بهای هر سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان اعلام شد. امروز برای قیمت سکه و طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

نادر بذرافشان، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفت: به دلیل بسته شدن واحدهای صنفی قیمت فعلی طلا براساس انس جهانی طلا و قیمت ارز محاسبه می‌شود. با توجه به مذاکرات اخیر، نبود تقاضا و تعطیلی واحدهای صنفی پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا امروز کاهش داشته باشد.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: نزول قیمت دلار در بازار ارز موجب شد که معامله‌گران بازار سکه نیز با قدرت در موقعیت فروش قرار بگیرند. سکه امامی دیروز به راحتی سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را از دست داد و حدود ساعت ۴ بعدازظهر روی عدد ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان قرار گرفت. این عدد ۱۸۰ هزار تومان کمتر از روز شنبه بود. به گفته فعالان، با از دست رفتن سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی، فلز گرانبهای داخلی می‌تواند اعداد پایین‌تری را نیز به ثبت برساند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به جای تهاتر نفت با عروسک و رژلب و چیزهای بی ارزش دیگه طلا وارد کنید که این جوانای بیچاره لنگ یه انگشتر برای عروسیشون هستن..خدایا خودت رحمی کن طلا از دویست تا سیصد به یه میلیون و اندی رسیدی هیچکس هیچی نگفت حالا دوهزار ارزون شده دارن برطبل شادانه میزنن.