کد مطلب: ۵۱۲۱۸۱

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۶ بهمن ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۱۶ بهمن ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز چهارشنبه ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان بود. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز چهارشنبه ۱۵ بهمن با ۷,۲۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۸۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی روز چهارشنبه ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان بود. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است: امروز آخرین روز کاری هفته است و پیش‌بینی می‌شود طلا روند ثابتی داشته باشد.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: افزایش قیمت دلار روز سه‌شنبه کمک کرد که سکه امامی در این روز به افت اونس طلا بهای زیادی ندهد و حتی با سرعت آرامی در مسیر افزایشی قرار بگیرد. سکه در روز چهارم هفته ۳۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به بهای ۱۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

اما روز چهارشنبه خبری از افزایش قیمت دلار نبود و روند کاهشی اونس طلا نیز حداقل تا ساعت ۴بعدازظهر قطع نشد. در واکنش به افت این دو متغیر تاثیرگذار، معامله‌گران سکه نیز فروشنده شدند و توانستند قیمت فلز گرانبهای داخلی را ۲۰۰ هزار تومان پایین‌تر ببرند و به ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان برسانند. سطح حمایتی مهم بازار سکه محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.

تثبیت زیر این سطح می‌تواند سکه را در معرض فروش‌های بیشتر قرار دهد. حمایت بعدی پیش روی سکه محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که در صورت شکست آن، فلز گرانبهای داخلی تا محدوده ۱۰ میلیون و ۱۰۰هزار تومان عقب خواهد نشست.

به گفته فعالان، در صورتی که اونس طلا به بالای محدوده هزار و ۸۵۰ دلار بازنگردد، سکه کار سختی برای صعود خواهد داشت. با این حال، با توجه به حباب مثبت سکه می‌توان گفت سکه‌بازان به افزایش قیمت دلار و اونس طلا خوش‌بین هستند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هرچی پیش بینی می کنه ب عکس در میاد..

    • ناشناس

      انس طلا به 1780 دلار رسید بازم بگید اشتباه پیش بینی میکنه

  • ناشناس

    انس ریزش کرد و طلا هم سکته زد. انس جهانی :1815 دلار
    طلا 18 عیار امروز به زیر یک میلیون میرسه..

  • ناشناس

    انس به بالای 2300 میرسه طلا از 2 بیشتر ?

  • ناشناس

    طلا ارزان شده ولی ماکه طلا نمی‌خوریم یه کیلو موز شده پنجاه هزارتومان چرا مواد غذایی ارزان نمیشه مواد غذایی بیداد می‌کنه آخ طلا که واجب نیست ولی این شکم باید سیر بشه حالا سیر که هیچی بابا تو را خدا فکری به حال قشر ضعیف کنید نمی‌دونم دلار چی شد طلا چی شد

  • ناشناس

    ریزش طلا وسکه حتمی است وتاخردادهیچ افزایشی نداریم