کد مطلب: ۵۵۷۱۷۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۶ تیر ۱۴۰۰

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۶ تیر ۱۴۰۰

نایب رئیس اتحادیه طلا از افزایش ۱۷ دلاری انس از هفته گذشته خبر داد و عقیده دارد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تا دوشنبه در همین محدوده پیش می‌رود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انس جهانی طلا در جریان یک هفته گذشته حدود ۱۷ دلار افزایش را ثبت کرد. قیمت طلا و سکه در جریان بازار امروز با شروع معاملات هفته جدید، در کنار افزایش نرخ ارز و انس جهانی با افزایش همراه بود و قیمت سکه حدود ۱۸۰ هزار تومان افزایش را ثبت کرد.

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به افزایش ۱۷ دلاری انس جهانی نسبت به هفته گذشته اشاره کرد و توضیح داد: در جریان بازار شنبه انس جهانی طلا و نرخ ارز در بازار آزاد با افزایش همراه بود و همین مساله موجب افزایش قیمت سکه و طلا در بازار دیروز (شنبه) نسبت به آخرین نرخ پنجشنبه شد.

کشتی‌آرای درباره شرایط موجود در بازار طلا اینگونه توضیح داد که بعد از گذشت یک هفته از انتخابات روند عادی بیش‌تر و بیش‌تر به بازار برگشته است و معاملات به شکل معمول خودش برگشته است.

دنیای اقتصاد نوشت:

توقف روند صعودی طلا

قیمت اونس طلا در معاملات بازار جهانی هفته گذشته در حالی طی شد که سرمایه‌‌گذاران در انتظار جهت‌‌یابی بازار‌های مالی با اعلام گزارش‌های تورم آمریکا بودند. همچنین بهای طلای جهانی تحت‌‌تاثیر ضعیف‌‌شدن ارزش شاخص دلار، در معاملات روزهای اخیر بازار در مسیر ثبت نخستین رشد هفتگی پس از چهار هفته منفی قرار گرفت؛ به‌طوری‌که این فلز گرانبها بازدهی ۷/ ۰‌درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کرد. لازم به ذکر است در هفته‌ای که گذشت سیگنال‌های متفاوت از سوی فدرال‌رزرو در مورد نرخ بهره آمریکا اعلام شد و قیمت طلا و دلار را با نوسان همراه کرد. فضای بازار جهانی طلا با ریزش بیش از ۱۱۰ دلاری قیمت این فلز ارزشمند تحت‌‌تاثیر جدیدترین سیاست‌های آمریکا، زیر و رو شد و سرمایه‌گذاران اکنون در تلاش برای ارزیابی مجدد ارزش مناسب طلا هستند.

رفت و برگشت قیمت سکه

قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، چند هفته قبل از شروع انتخابات ریاست‌جمهوری و تاکنون مسیر رفت و برگشتی را در یک دامنه نوسان قیمتی محدود، طی می‌کند به‌طوری‌که این تغییرات محدود، به دلیل انتظارات معامله‌گران طلا با امیدواری به مذاکرات برجامی رخ داده است. بر این اساس میزان داد و ستدها و همچنین تقاضای خرید سکه کاهش پیدا کرده و باعث‌شده سرمایه‌گذاران در یک حالت بلاتکلیفی قرار بگیرند. با توجه به این موضوع روز گذشته بهای هر سکه بهارآزادی شاهد رشد‌ بیش از ۲۰۰ هزار تومانی بود که به موجب آن، این مسکوک در قیمت ۱۰میلیون و ۵۸۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. گفتنی است در این بازار علاوه‌بر اینکه فروشنده‌ها در انتظار رفع سایه ابهامات غیر‌اقتصادی بر بازارها هستند، خریداران سکه نیز معاملات خود را با تردید پیش می‌برند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پیش بینی کارشناسان همیشه اشتباه هست ۱۰۰دزصد

    • ناشناس

      دقیقا. اصلا چیزی که قیمتش لحظه ایه چیکار دارند اینا پیش بینی میکنن. ملت هم ساده و آماده ی پر کردن خزانه ی خالی دولت. بشتابید…

    • ناشناس

      چرندیات سرهم نکن. به احتمال ۹۹ درصد دلار و یا سکه و طلا روی دستت مونده.

    • ناشناس

      دقیقا”.

  • ناشناس

    ملت بشتابید که خزانه خالی شده. بشتابید…

  • ناشناس

    دوستان عزیز، سرمایه گذاری روی ارز، سکه ،طلا و حتی زمین دیگه نه تنها سود آنچنانی نداره ،بلکه همراه با ضرر و زیان هم هست. این مطلب را بخاطر بسپارید . به شایعاتی که خزانه خالی هست و دولت با کمبود بودجه مواجه شده و دلار به ۳۰_۴۰هزار تومان میرسه و این چرندیات اصلا” گوش ندهید. از ما گفتن.