کد مطلب: ۶۸۸۲۰۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته سوم مرداد (اینفوگرافیک)

پیش‌بینی بورس هفته سوم مرداد (اینفوگرافیک)

بورس در هفته پیش‌رو تنها سه روز معاملاتی خواهد داشت و تحلیلگران بازار سرمایه همانند هر هفته معاملات این هفته را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس در چهارشنبه اخیر روی عدد یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحدی بود و این هفته به سطح یک میلیون ۴۳۷ هزار واحدی رسید و در نهایت افت ۰٫۴۲ درصدی را ثبت کرد.

در این هفته شاخص کل هم‌وزن با کاهشی معادل ۱.۳۹ درصد کار خود را به اتمام رساند. شاخص کل فرابورس نیز بدون تغییر این هفته را سپری کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار ۸۶۲ واحد باقی ماند. ارزش معاملات خرد در روز شنبه ۲ هزار و ۲۰۲ میلیارد تومان، یکشنبه دو هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان، دوشنبه یک هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان بود. همچنین این ارزش روز به سه‌شنبه یک هزار و ۹۰۲ میلیارد تومان و چهارشنبه ۲ هزار و ۸۶ میلیارد تومان رسید. در مجموع در این هفته ۱۰ هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد را در بازار سرمایه در این هفته تجربه کرد.

در این هفته هم مانند چند هفته گذشته، در تمام روزهای معاملاتی خروج پول حقیقی ها از بازار به ثبت رسید. بیشترین خروج پول در روز یکشنبه با عدد ۵۴۰ میلیارد تومان و کمترین خروج پول چهارشنبه با رقم ۹۰ میلیارد تومان بود.

در هفته پیش‌رو به واسطه تعطیلات بورس تنها سه روزی کاری خواهد داشت. پیش‌بینی کارشناسان این است که در این سه روز، معاملات روند صعودی به خود می‌گیرد و حقوقی‌ها نیز خریدار خوبی خواهند بود.

اغلب تحلیلگران عقیده دارند که در این هفته خودرویی‌ها روند خوبی خواهند داشت و علت آن نیز به عرضه خودرو‌های جدید در بورس کالا باز می‌گردد. از سوی دیگر چند هفته‌ای می‌شود که کارشناسان گروه پالایشی را به عنوان سهام پیش‌رو بازار معرفی می‌کنند و می‌گویند که در بلند مدت این گروه سود خوبی به سهامداران خواهد داد.

بینی بورس هفته سوم مرداد scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داغ دیده از بورس

    هرآنچه خدا خواهد همان شود ،چه حقوقی بخواهد چه نخواهد

  • جاسم

    یک رالی صعودی تا اخر برج 5پیش روست