خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۹۴۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌‌بینی بورس هفته چهارم بهمن (اینفوگرافیک)

پیش‌‌بینی بورس هفته چهارم بهمن (اینفوگرافیک)

شاخص کل بورس تهران در هفته‌ای که گذشت، رشد کمتر از یک درصدی داشت. کارشناسان در گفتگو با تجارت‌نیوز معاملات هفته آینده‌ بورس را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بالاخره شاخص کل بورس در سومین هفته تغییر روند داده و بازدهی هرچند ناچیز اما مثبت را ثبت کرد.

شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی این هفته به عدد یک میلیون ۵۵۸ هزار واحد رسید و در مقایسه با هفته اخیر بازدهی ۰.۰۴ درصدی را ثبت کرد.

در سوی دیگر بازار شاخص فرابورس نیز همسو با شاخص کل بورس تهران حرکت کرد و با رشد ۰.۱ درصدی به تراز ۲۰ هزار و ۲۷۹ واحدی رسید. اما شاخص هم‌وزن مسیری برخلاف این دو شاخص پیش گرفت و سرخ‌پوش شد، شاخص هم‌وزن با کاهش ۰.۴۸ درصدی در ارتفاع ۲۰ هزار و ۲۷۹ واحدی ایستاد.

این هفته به‌واسطه تعطیلات تنها 4 روز کاری داشت و بر همین اساس روز یکشنبه 951 میلیارد تومان، روز دوشنبه 367 میلیارد تومان، روز سه‌شنبه 161 میلیارد و در نهایت روز چهارشنبه 221 میلیارد تومان خروج نقدینگی از بازار سرمایه داشتیم. در مجموع، در سومین هفته بهمن ماه شاهد خروج یک هزار و 700 میلیارد تومان پول افراد حقیقی از بازار سرمایه بودیم.

پیش بینی هفتگی بورس

پیش‌بینی بورس

در سومین هفته بهمن ماه شاخص کل روی مدار تعادل بود و به واسطه تعطیلات پیش رو احتمال می‌رود که شاخص کل این هفته نیز متعادل شود.

البته در چهارمین هفته بهمن ماه شاهد عرضه خودرو در بورس کالا خواهیم بود که این عرضه احتمالا گردش نقدینگی در بازار سهام خواهیم بود. البته این عرضه‌ها باعث می‌شود که تا حدودی اعتماد سهامداران نسبت به بورس افزایش یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امان امان از بورس که زندگیمو سه ساله به ریخته وخدا بزنه کسانی که از پیشرفت بورس جلوگیری میکنن

  • ناشناس

    بورس ایران بدترین جا برای سرمایه گذاری است چون اقتصاد ایران با هیچ معیار و علم اقتصادی سازکار نیست

  • ناشناس

    کجای دنیا دیدی که قیمت ماشین صد برابر شده ولی سهام اش در بازار بورس یک بیستم قیمت …سه سال هست زندگیم نابوده شب وروز ندارم اگر همون موقع با اون پول ماشین میخریدم برد کرده بودم…