کد مطلب: ۵۷۴۰۵۷

طرح پیش‌فروش محصولات زامیاد + قیمت و لینک ثبت‌نام

طرح پیش‌فروش محصولات زامیاد + قیمت و لینک ثبت‌نام

جزئیات طرح جدید پیش‌فروش محصولات زامیاد که بدون محدودیت عرضه می‌شوند، اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرایط پیش فروش محصولات شرکت زامیاد، بدون هیچ محدودیتی و بر اساس قیمت‌های مندرج در جدول زیر اعلام شد

Capture 19

در این روش فروش، محدودیت‌های ثبت‌نام و قرعه‌کشی وجود ندارد و متقاضیان باید از ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ دو شهریور ۱۴۰۰، به صورت ۲۴ ساعته برای خرید اقدام کنند ( باشگاه خبرنگاران جوان ).

برای آگاهی از جرئیات پیش‌فروش محصولات دو شرکت زامیاد و سایپا که به صدورت بدون محدودیت انجام می‌شود، به اینجا مراجعه کنید.

متقاضیان طرح پیش‌فروش خودرو بخوانند

این اخبار در حالی اعلام می‌شود که موجودی انبار خودروسازان و قطعه‌سازان منفی شده است. آن هم در حالی که دو کارخانه بزرگ خودروسازی در ایران مدام در حال پیش‌فروش خودروهایی هستند که احتمالا نتوانند در موعد مقرر آنها را به متقاضیان تحویل دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، گزارش ماهانه تولیدات صنعتی با استفاده از اطلاعات شرکت‌های بورسی اطلاعات عجیبی درباره شرکت‌های خودروسازی اعلام می‌کند.

براساس این گزارش موجودی انبار خودروسازان در چند ماه گذشته تغییر بسیار زیادی داشته است. این گزارش می‌گوید در هفت ماهه پایانی سال ۹۹ -یعنی از مرداد تا اسفند ماه- به طور متوسط هر ماه ۱۲.۸ درصد به موجودی انبار خودروسازان اضافه شده است.

اما در اردیبهشت سال جاری رشد فروش این گروه ۲۷ درصد بیشتر از تولید بوده که این به معنی کاهش موجودی انبار انباشته شده در ماههای قبل است. کاهش موجودی انبار خودروسازان در تیرماه شدت گرفته است.

براساس داده‌های اعلام شده رشد فروش خودروسازان در تیرماه ۱۵ درصد بیشتر از رشد تولید این صنعت بوده است.

کاهش موجودی انبار، قطعه‌سازان را هم درگیر کرده است. بر اساس این گزارش، موجودی انبار قطعه‌سازان در سه ماهه منتهی به تیرماه منفی ۹.۹ بوده است.

به عبارتی موجودی انبار خودروسازان و قطعه‌سازان در تیرماه افت ۱۵ درصدی داشته است.

مطالعه متن کامل گزارش موجودی انبار خودروسازان منفی شد! پیشنهاد می‌شود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یه کارگر چند سال باید کار کنه تا این گاری رو بخره؟؟؟

  • بی نام

    یادمه 9سال پیش یه معلم جغرافیا داشتیم میگفت اگر می خوای عرب جماعت به فرمانت باشه، سیرش کن ولی اگر میخوای ایرونی جماعت به فرمانت باشه، گشنه نگهش دار.الآن که فکرشو می کنم میبینم واقعاً گل می گفت…

  • روح الله سرلک

    یکی داخل این مملکت نیست ب داد ملت بد بخت برسه اخه ای آشغال چیه که قیمت زده 250میلیون خداوند ان شاالاه ریشه تون در میاره نگران نباشید

  • ناشناس

    خبرنگار محترم تجارت نیوز …
    بنده در بهمن ۹۹ فروش فوری تحویل حداکثر سه ماه ثبت نام کردم ..تکمیل وجه کردم..تا به این لحظه هنوز که هنوز ماشین من فاکتور نشده…ثبت نامی های قبل از من را هم ندادند..چرا دوباره طرح میگذارند؟؟؟؟ چرا نیسان دم نمایندگی ها موجوده(داخل دیوار ) برای ما موجود نیست ..
    کافیه وارد سایت ۱car قسمت نیسان بشوید و درد دل ثبت نام کنندگان را بخوانید..

  • ناشناس

    اﻋﻼﻡ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻗﺮﻋﻪ ﻛﺸﻲ ﺣﺬﻑ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﺪﻳﻢ ﺭﻓﺘﻴﻢ ﺗﻮ ﺳﺎﻳﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﻴﻢ اﻋﻼﻡ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﺷﺪﻩ ﻫﻤﺶ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲ ﻫﺎ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻧﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻋﺎﺩﻱ ﻛﻪ اﺣﺘﻴﺎﺝ ﺩاﺭﻧﺪ

  • ناشناس

    کسی خبر داره از ظرفیت این طرح بدون قرعه کشی نیسان آبی. ماکه خبر دار نشدیم تاهم دیدیم همون سه شنبه بعد ظهر بود که زده بود تمام شد.فک کنم کلا ۱۰دونه گذاشتن اونارم خودشون خریدن. مسخره میکنن نه؟

  • ناشناس

    ثبت نام بعدی نیسان چه تاریخیه؟ کسی خبر داره؟

  • علی‌فتح

    ظرفیت اینا چنتا بود فک کنم فقط چهار چرخ و یه دنده گذاشتن. شروع نشده تموم شد

  • علی‌فتح

    قرعه کشی حذف شد به به عالییییه. اینا که همش یه دونه گذاشتن بدون قرعه کشی خودشونم بردن

  • ناشناس

    چرا لیزینگ نمیزارند