کد مطلب: ۴۶۲۲۰۵

بورس دوشنبه چگونه بازگشایی می‌شود؟ / خودرویی‌ها همچنان پرتقاضاترین نمادهای بورس

بورس دوشنبه چگونه بازگشایی می‌شود؟ / خودرویی‌ها همچنان پرتقاضاترین نمادهای بورس

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام دوشنبه ۲۳ تیرماه، نمادهای خودرویی همچنان پرتقاضاترین نمادهای بورس محسوب می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه ۲۳ تیرماه، تشکیل صف‌های خرید در برخی نمادهای خودرویی و بانکی موجب شده تا معامله‌گران نسبت به شروع سبز بورس امروز امیدوار شوند. این در حالی بود که در دقایق پایانی معاملات روز گذشته فشار عرضه در بسیاری از نمادها موجب شده بود تا بسیاری از صف‌های خرید ریخته و معاملات چندین نماد در محدوده منفی پیگیری شود.

2 16

در فرایند ثبت سفارش بورس امروز، سه نماد خودرو، وآیند و وبصادر در حالی بیشترین میزان متقاضی را دارند که در طرف عرضه نمادهای چون ونوین، آریان و وخارزم بیشترین حجم صف فروش را به خود اختصاص داده‌اند. در میان نمادهای شاخص‌ساز نیز فولاد در صفر قیمتی با سفارش خرید همراه است.

با وجود فشار عرضه در دقایق پایانی معاملات روز گذشته، انتظار می‌رود امروز بازار کمی متعادل‌تر از روز گذشته باشد و احتمالا رشد شاخص نیز بسیار کمرنگ‌تر از رشد ۷۱ هزار واحدی روز قبل خواهد بود.

پیش از شروع معاملات امروز، دو نماد سجام و داوه به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف هستند. همچنین زمان معامله نماد سیتا از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۴۰، ولپارس از ساعت ۱۲ و ۴۵ تا ۱۳ و ۵۰ و دارا یکم از ساعت ۱۲ و ۴۵ تا ۱۳ و ۴۵ خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شهربانو...

    ایشاالله که روز خوبی خواهد بود …

  • ناشناس

    اقا کسی نیست به داد ما برسه این هسته کی هنگ نمیکنه بدبخت شدیم

  • ناشناس

    تجارت نیوز عزیز لطفا برا پول فروش سهام عدالت پیگیری کنین بانک ملی 25روز فروختم دریغ از ریالی شما همش پیگیرین تجارت نیوز این بار بخواطر مردم فقیر