خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۰۷۲۲

نایب رئیس اول اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد

چرا امروز بازار طلا نیمه تعطیل شده است؟

چرا امروز بازار طلا نیمه تعطیل شده است؟

نایب رئیس اول اتحادیه طلا می‌گوید: به دلیل افزایش قیمت بنزین برخی شایعات مبنی بر تعطیلی طلافروشان تهران در فضای مجازی مطرح شده است که چنین اخباری صحت ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش قیمت بنزین موجی از شایعات را در فضای مجازی به راه انداخته است. آنچه که برخی کاربران در فضای مجازی نوشتند این است که بازار سبزه میدان در اعتراض به گرانی بنزین به حالت نیمه تعطیل در آمده است.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا در پاسخ به این پرسش که چرا بازار طلای تهران خلوت است؟ به تجارت‌نیوز گفت: به دلیل افزایش قیمت بنزین برخی شایعات مبنی بر تعطیلی طلافروشان تهران در فضای مجازی مطرح شده است که چنین اخباری صحت ندارد.

مسعود یزدانی افزود: اما بخشی از تعطیلی بازار سبزه میدان به دلیل بارش برف و باران است. این موضوع باعث شده که بخشی از طلافروشان در ترافیک سطح شهر تهران بمانند و به موقع نتوانند درب واحد صنفی خود را باز کنند. از این‌رو بخشی از مردم دلیل خاموشی چراغ‌ها را به اشتباه اعتصاب عنوان کردند.

او اظهار کرد: فعالان بازار عاقل‌تر از آن هستند که بخواهند درباره برخی از شایعات موج سواری کنند. فعالان صنف طلا، کاری به گرانی یا ارزانی بنزین ندارند. در این بازه زمانی قانون‌گذاران طرحی مبنی بر افزایش قیمت بنزین را تصویب کردند؛ این در حالی است که دولتمردان باید تمهیدات و خدماتی را در راستای ارائه سوبسید به قشر آسیب‌پذیر ارائه دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.