کد مطلب: ۴۴۳۹۰۴

چرا پیامک وام یک میلیونی برای برخی نیامده است؟

آنها که پیامک وام یک میلیونی نگرفتند، چه کنند؟

آنها که پیامک وام یک میلیونی نگرفتند، چه کنند؟

چند روزی است که نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی به یکی از مسائل دیگر روزهای کرونایی مردم تبدیل شده است. در حالی که از چهارشنبه، ۲۷ فروردین ماه ارسال پیامک به متقاضیان شروع شده اما برخی همچنان در انتظار هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند روزی است که نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی به یکی از مسائل دیگر روزهای کرونایی مردم تبدیل شده است. در حالی که از چهارشنبه، ۲۷ فروردین ماه ارسال پیامک به متقاضیان شروع شده اما برخی همچنان در انتظار هستند.

برخی از گلایه‌ها و ابهامات مردم درباره وام کرونا را که در اخبار تجارت‌نیوز به عنوان کامنت‌های مردمی درج شده است، در زیر می‌خوانید:

«واسه یه وام یک ملیونی چقد مسخره بازی در میارن»

«چراهرکاری می کنم پیامک ارسال نمی شود؟؟؟»

«اگر پشیمان شدیم بعد از ارسال کد ملی،چه باید کرد؟»

«سلام.برای من پیامک امده ولی هرچه کد ملی خو دم راامیفرستم ناموفق میاد»

«سلام عزیز کدملی رومیفرستم ولی نا موفق میشه چکار کنم دیشب تا حالا سرکاریم»

«شماکه میگویید سیم کارت باید به اسم فرد باشد مستمری بگیران بیسوادی که ندارن اگر باسیم کارت یکی از اعضای خانواده کدملی را ارسال کند چه اشکالیداره»

«در شرایطی فعلی بیشتر مردم نیازمند این وام هستند پس دلیل ارسال کد ملی چیه دیگه؟
ارسال پیامک رو بذاره برای کسانی که این وام رو نمیخان

اگه دولت واقعا هدفش کمک کردنه»

برخی دیگر از کامنت‌ها را در گزارش «در چه صورتی وام یک میلیون تومانی کرونا واریز نمی‌شود؟» بخوانید. اما آنها که تاکنون پیامکی دریافت نکرده‌اند، چه باید کنند؟ گویا فعلا صبر!

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با اشاره به اینکه ارسال پیامک برای یارانه‌بگیران جهت دریافت وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا در حال انجام است و تا جمعه شب (۲۹ فروردین) ادامه دارد گفت: آن دسته از سرپرستانی که کدملی خود را جهت تایید تا ۳۱ فروردین ارسال کنند، وام آنها چهارم اردیبهشت یعنی قبل از شروع ماه رمضان برایشان واریز می شود.

طبق این سخنان حسین میرزایی در گفتگو با ایسنا،آنها که هنوز پیامکی دریافت نکردند تا جمعه شب باید صبر کنند و پس از آن نیز دو روز دیگر فرصت دارند که کد ملی خود را پیامک کنند.

او گفته است: به ۲۵ میلیون نفر سرپرست خانوار ۸۸ میلیون پیامک ارسال شده است؛ زیرا برخی افراد چند خط تلفن همراه دارند. پیامک به همه خطوط آنها ارسال شده است، اما از اینجا به بعد با هر سیمکارتی که کدملی را ارسال کنند، ما همان سیمکارت را به عنوان سیمکارت رسمی می‌شناسیم.

میرزایی ادامه داد: اولین شماره که برای ما ثبت شد را به عنوان شماره رسمی تلقی می‌کنیم و همان یک مرتبه ارسال کدملی کافی است.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه با بیان اینکه ارسال پیامک از سوی وزارت رفاه تا آخر این هفته یعنی جمعه شب، ۲۹ فروردین ادامه دارد اظهار کرد: هر سرپرست خانوار یارانه بگیری که پیامکی حاوی کدملی‌اش را تا روز یکشنبه، ۳۱ فروردین ماه برای ما بفرستد، چهارم اردیبهشت و قبل از ماه مبارک رمضان تسهیلات حمایتی‌اش را دریافت خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • موسوی

    من هرچی کد ملی رو ارسال میکنم جوابی دریافت نمیکنم برا چی اخههههههههههههههه

  • جعفرقاسمی نارلو

    سلام امروز۲۸ماه هستش من پیامکی دریافت نکردم سیمکارت هم به اسم خودم هستش خیلیم نیازدارم به این وام مریضی لاعلاجم واجبه وام بگیرم پیامک ثبتنام نیاد چه خاکی سرم بریزم

  • جعفرقاسمی نارلو

    توروبه خدایک کاری بکنید بدجورمحتاج این وام هستم خرج داروهام زیاده بایدازبازارآزادتهیه بکنم کاری کنیداین پیامک بیادبرام یک عمردوعامیکنمتون کمکم کنید

  • فریبا طاهری

    سلام من هنوز هیچ کدوم از واما رو دریافت نکردم باید چیکار کنم

    • ناشناس

      منم همینطور سری اول هم من پیامک دادم ارسال شد ولی جواب نیومد الان هم همونه

  • فریبا طاهری

    جوابمو کجا باید بگیرم

  • اعظم

    من وام ها رو دریافت نکردم بااینکه سرپرست خانوارم

  • تهرانی

    سلام بعد از ارسال کد ملی برای وام یک میلیونی آیا پیامی ارسال میشه برام

  • ناشناس

    من چندبارکدملی ام راارسال کردم ولی هیچ جوابی نگرفتم خودم هم خونه نیست هستم یک پایم ناقصه چه کار کنم جواب پیام بیاد از6369هیچ جوابی نمیادپیامک ارسال میکنم مینویی ارسال شد ولی جواب نمیاد

  • ناشناس

    قربان سلام من برای 6369پیام فرستادم وام یک میلیونی ولی جواب نیامده چرا پیامک هم نوشت پیام ارسال شد یاتعیدشد اونهای که معشتی میگیرند وام میدهند ویاوام کرونا پرداخت می‌کنند برای من هم خیلی واجبه چون خونه نیشین هستم ویک وام ناقصه

  • ناشناس

    منم پیام ارسال کرد اصلا نه جوابی اومد نه وامی چیزی واریز شد