کد مطلب: ۷۳۸۲۷۸

چه کسانی برگه معاینه فنی نمی‌گیرند؟

چه کسانی برگه معاینه فنی نمی‌گیرند؟

سازمان‌هایی که باید نسبت به ارائه برگه معاینه فنی به موتورسیکلت‌ها اقدام کنند این کار را انجام نمی‌دهند و موتورسیکلت‌ها برای اخذ معاینه فنی مراجعه نمی‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: در محدوده مناطق ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد هستند.

سرهنگ محمد رازقی گفت: در شهر تهران بیش از ۴ میلیون موتورسیکلت تردد می‌کند و وضعیت موتورسیکلت متاسفانه از نظر احتراق و آلایندگی آن بالاست.

وی افزود: موتورسیکلت‌هایی که از سیستم کاربراتوری استفاده می‌کنند آلایندگی به شدت بالاتری دارند و آلایندگی آن‌ها بالاست.

سرهنگ رازقی بیان کرد: مثلا محدوده مرکز شهر تهران مانند منطقه ۱۱ و ۱۲ قریب به ۷۰۰ هزار موتورسیکلت به صورت روزانه در حال تردد می‌باشند و وضعیتی که در آن محدوده از نظر آلودگی هست وضعیت مناسبی نیست.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: سازمان‌هایی که باید نسبت به ارائه برگه معاینه فنی به موتورسیکلت‌ها اقدام کنند این کار را انجام نمی‌دهند و موتورسیکلت‌ها برای اخذ معاینه فنی مراجعه نمی‌کنند.

وی گفت: مشکل اصلی موتورسیکلت‌ها این مورد است که معاینه فنی به ان‌ها داده نمی‌شود و از زمانی که تولید می‌شوند تا زمانی که فرسوده می‌شوند مدام کار می‌کنند و مالک و راکب آن دنبال برطرف کردن عیب وسیله خود نیستند و وضعیتی که در حال حاضر شاهد آن هستید را به وجود آورده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.