کد مطلب: ۶۷۰۴۶۲

کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ فردا منتشر می‌شود

کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ فردا منتشر می‌شود

متقاضیان کنکور سراسری می‌توانند از یکشنبه ۵ تیر تا پنج‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱، کارت‌های‌ شرکت در کنکور سراسری و راهنمای شرکت در آزمون را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، متقاضیان کنکور سراسری برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

مهر گزارش داد، متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد، باید کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود را نیز پرینت کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید مطابق بند «رفع نقص» اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره ۲ مراجعه کنند.

چنانچه داوطلب به‌دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کدپیگیری موردنیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات شماره پرونده و یا کدپیگیری ثبت‌نام اقدام کنند و به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.