کد مطلب: ۲۱۰۱۳۷

کارگران بمبئی بالاترین درآمد را دارند

کارگران بمبئی بالاترین درآمد را دارند

نتایج تحقیقات عجیب اما جالب موسسه «اچ‌اس‌بی‌سی» نشان می‌دهد کارگران خارجی در شهر بمبئی هند دو برابر بیش از میانگین جهانی درآمد دارند.

کارگران خارجی که در بزرگ‌ترین شهر هند کار می‌کنند، می‌توانند امیدوار باشند سالانه ۲۱۷۰۰۰ دلار درآمد داشته باشند که دو برابر بیشتر از میانگین ۹۹۹۰۳ دلاری جهانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یافته‌های این تحقیق که بر اساس اعلام ۲۷۵۸۷ کارگر خارجی در سراسر جهان به دست آمده نشان می‌دهد شهر سان فرانسیسکو آمریکا که از مراکز مهم مالی این کشور به شمار می‌رود در رتبه دوم قرار دارد و کارگران خارجی به طور متوسط ۲۰۷۲۲۷ دلار درآمد دارند.

بمبئی یکی از چهار شهر آسیایی این فهرست است که در ۱۰ رده اول قرار دارند. شهر شانگهای چین که کارگران خارجی در آن سالانه ۲۰۲۲۱۱ دلار درآمد دارند، پس از زوریخ سوئیس با درآمد ۲۰۶۸۷۵ دلاری قرار دارد و جاکارتا و هنگ‌کنگ نیز با درآمدهای ۱۵۲۵۸۹ دلاری و ۱۴۸۴۱۰ دلاری به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم قرار دارند.

در مجموع ۳۱ شهر در جهان وجود دارد که کارگران خارجی در آن بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد دارند. ۲۱ شهر این فهرست نیز پایین‌تر از متوسط جهانی قرار دارند که بین آن‌ها، شهر ادینبرگ اسکاتلند کمترین دستمزد پرداختی را با ۵۶۲۵۰ دلار در سال دارد.

سایر شهرهای مهمی که کارگران خارجی دران کمترین درآمد سالانه را دارند عبارت‌اند از: بارسلونا با درآمد ۶۵۰۷۰ دلار، منچستر با ۶۶۴۸۰ دلار، برلین با ۸۴۱۶۲ دلار، مادرید با ۸۸۸۶۲ دلار ونکوور با ۹۴۶۵۵ دلار و مکزیکوسیتی با درآمد ۹۷۳۸۱ دلار.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.