کد مطلب: ۱۷۸۷۹۲

پیش‌بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا:

کاهش تقاضای نفت در سال ۲۰۱۸

کاهش تقاضای نفت در سال 2018

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی خود در باره تقاضای نفت در سال ۲۰۱۸ را ۴۰ هزار بشکه در روز کاهش داد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی خود در باره تقاضای نفت در سال ۲۰۱۸ را ۴۰ هزار بشکه در روز کاهش داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از پایگاه خبری اویل پرایس؛ اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه‌ترین چشم‌انداز کوتاه مدت خود آورده است که تحلیل‌گران برجسته انرژی برآورد خود از رشد تقاضا برای نفت را برای سال ۲۰۱۸، ۴۰ هزار بشکه در روز کاهش دادند.

با این حال طبق این گزارش رشد تقاضای نفت در روزهای باقیمانده سال ۲۰۱۷ با ۸۰ هزار بشکه در روز به یک میلیون و ۳۹۰ هزار بشکه خواهد رسید که نویدبخش روزهایی پر جنب‌وجوش در بازار انرژی طی ماه‌های آینده خواهد بود.

در این گزارش آمده است که اداره اطلاعات انرژی آمریکا تولید نفت خام آمریکا در ماه نوامبر را به‌طور میانگین روزانه ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه یعنی ۳۶۰ هزار بشکه بالاتر از ماه اکتبر اعلام کرده است. بیشتر این افزایش از نفت تولید خلیج مکزیک بوده که تولید به میزان ۲۹۰ هزار بشکه بیش از ماه اکتبر گزارش شده است. تاسیسات تولید این منطقه پس از طوفان Nate بسته شده بود که در ماه اکتبر دوباره بازگشایی شد و فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

طی ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۷، تولید زغال سنگ نیز هشت درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد. همچنین انرژی‌های خورشیدی و بادی نیز سهم بیشتری از بازار انرژی را از آن خود کرده‌اند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.