کد مطلب: ۴۴۲۴۳۱

کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی ملی / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی ملی / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته کاری ماه فروردین، روندی نزولی را تجربه کرد به طوری که قیمت دلار در روز پنج‌شنبه نسبت به ابتدای هفته ۳۰۰ تومان کاهش یافت و به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در اولین هفته کاری سال ۹۹ بازدهی منفی داشت و با کاهش ۳۰۰ تومانی به رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

روز شنبه قیمت ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی در سال ۹۸ افزایش یافت و قیمت دلار با افزایش هزار تومانی به رقم ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان و بهای یورو به رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید، اما در ادامه فعالیت بازارها این نرخ‌ها با کاهش ۱۰۰ تومانی مواجه شدند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۲۰۰ تومان ثابت ماند.

سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی برای دومین روز پیاپی ثابت ماند اما با تداوم فعالیت بازارها، بهای ارز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو به ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و بهای دلار در رقم ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۱۷ هزار تومان رسید.

روز پنجشنبه بهای ارز با توجه به تعطیلی نیمه شعبان تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۱۷ هزار تومان ثابت ماندند.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    5تومن میرن بالا بعد ۳۰۰تومن کم میکنن جارمیزنن

  • ناشناس

    الان موقعیت خوبیه مردم دلار بخرن. قیمت طلا بالاست و تو بازار جهانی پایین میاد. دلار چند ماه دیگه ۳۰ تومن هم بالا میزنه. جا نمونید.

  • علیرضا

    آره دباره برید بخرید صف ببندید باز بکشد بالا .مردم به خودتون رحم کنید ??